Tags i Sterling Silver *Lite akut*
Hejsan alla!
Lovat göra ett halsband till en person i Sterling silver, ett stansat med två brickor. Hade spanat in Pagonis tags, 40 mm, 99:-, men idag när jag skulle beställa såg jag till min förfäran att de tagit slut… Vet ni om dessa finns någon mer stans, för ungefär samma pris, helst inte över 100 lappen och gärna 40 mm, men tips på mått från 30 mm mottages gärna också tacksamt =)
Silvergrejs har en del olika tags i SS.
Ja, jag såg att de hade en del, men de längsta är 30 mm, och jag tror nog vid närmare eftertanke att jag måste ha 35 mm minst, 7 bokstäver a 3 mm höga. Men jag mailade i alla fall silvergrejs och frågade om dom har möjlighet att ta hem längre. Det skadar ju inte att fråga =)
Smyckerian har 35mm men den kostar 125 kr.
Jag vet, har även spanat in den =/ Tycker nog att det är lite för dyrt, men kan hända att jag blir tvungen. Hade varit bra om Smyckerian haft någon rabattkampanj just nu, men det verkar inte så heller…. =(
Tack så mycket för all hjälp i alla fall! =)
…o silvergrejs har dessutom fraktfritt när du kommer över 150 kr o kan hon fixa sådan tags som du vill ha, så kommer Noora att göra det.
o varsegod glömde jag skriva :-)
Ja, jag håller tummarna nu =). Fraktfritt är verkligen en stor fördel =)
Åh, nu hade jag sån tur att Pagoni hade två kvar. Hoppas bara inte att jag slinter med stansen nu =)
Nu verkar det ju ha löst sig, men annars hade jag kanske kunnat hjälpa till. Jag håller på med silversmide och har silverplåt hemma i diverse tjocklekar, och jag hade kunnat såga till olika mått och former om det blir kris en annan gång.