Crystal Bullet
Nån som vet om man kan och i så fall vart köpa material till att göra dessa snygga crystal bullets som är så inne just nu? =)
Hylsor kan du få gratis av skytteklubben, kritallerna är enklast att hitta på ebay och då menar jag inte den svenska.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Åh, tusen tack för hjälpen. Men hmm, finns det ingen smyckedelssida som säljer hylsor?! Så man vet att de är nickelgodkända alltså… =/
Dom är gjorda i mässing, dom är säkra (nickelallergiker som hjälpt sin pappa ladda hylsor i åratal utan att reagera på dom)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Det var ju en cool idé…kanske man skulle svänga ihop en till Sonen! Vilket lim är bäst till metall…funkar det med superlim?
Jag skulle använda epoxy.
Ahaaa, låter super! Tack så mycket =)
Vet du mera nu, så du kan upplysa oss andra, som också tyckte detta såg kul ut.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973