Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 2629 ggr
MaMaMade
9

Fridfull helg!

Vill önska ett glatt o härligt gäng en riktigt God Jul o ett Gott Nytt År! Kör försiktigt om ni ska ut på vägarna under helgen!

http://sendables.jibjab.com/view/pLNN3zKsYhSFqAOG?cmpid=fb_nc

Farwuq
1

Draken önskar det samma.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cessy
3

Härligt julvykort o God Jul o Gott Nytt År till dig också MaMaMadeGlad

Marinas Mix
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hänger med i julhäslningar till alla phärliga vänner här inne, ingen nämnd och ingen glömd

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
7

Här en julhälsning från mig och min förra hund, Shelly.

Dansk julöl.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Alex05
6

Önskar er alla goa pärlare en riktigt God Jul! Ta hand om varann, kör försiktigt ni som skall ut i trafiken, och glöm inte att ha roligt♥♥♥

53goran
6

Även jag önskar alla en GOD JUL. Stressa nu inte utan njut av julen.

ommok
6

En riktigt God Jul önskar även jag alla!

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Allamej
6

God Jul till er alla, Hoppas allt blir lugnt och trevligt

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

mialycktman
4

jag önskar oxo er alla en riktigt GOD JUL!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Emo
2

#9 En sån fin tomte!

flower1
3

God Jul & Gott Nytt År allesammans!

#9 - häftig virkad tomte!Glad

Här är min hemsida.

trettielva
3

God jul alla pärlare!

Fina kort i den här tråden, bidrar med ett Flört

Emo
2

Kul tomtar (?) och vacker ram.

trettielva
4

Tack! Pepparkaksgubbar :-)

Marinas Mix
2

(p)härligt kort trettielva.

_

DesK
2

God jul allesammans! Glad Många fina julkort här, jag bidrar med ett foto från en hundprommis för någon vecka sen.

/Désirée

Spacegirl31
1

God jul på er alla!

* ~* Ha en bra dag *~*

Cessy
3

God Jul önskar jag er alla!

(Ja bilden är från vår överklädda gran o i centrum är ju den ena av två kattkulor som jag äger. Trots att det är 10-15 år sedan jag köpte dessa båda kulor, så har jag ff. inte förlåtit mig själv för att jag inte köpte mer än två. Har aldrig sett kattkulor sedan dess. De är köpta i köpenhamn.)

Bimse
1

Även jag önskar er alla en God Jul.

Smygöppnade en julklapp för en stund sedan som jag har fått av 53Goran, visst är det ett fint ljus som jag måste visa er. Tack så jättemycket.

flower1
0

God Jul och Gott Nytt År allesammans! Lite sent på det, men nu skall skinkan in i ugnen för griljering, så att den hinner kylas av innan gästerna och tomten kommer Skrattande. Kram!

Här är min hemsida.

Marinas Mix
0

Sitter här med kaffe och vörtbrödsmacka med min egenlagade skinka och bara njuter

_

[kissidor]
4

ungefär samma här, fast med färdgskivad köpeskinka Flört

har tagit fram julmuggarna åt emsingen och mig, och granen tindrar sååå fint Glad. igår var det lite jäktigt med det som skulle fixas, men idag ska jag bara njuta av julfriden!

hoppas ni alla får göra detsamma, ha en riktigt god jul alla, full med julstämning och julmys men utan julstress!

MaMaMade
0

God Jul på er!

Lite ogrejdigt här fortfarande men det låtsas jag inte om, har resignerat o tänker att det blir bättre när töserna blivit större. Tungan ute

Tomten var här inatt med alla klapparna, så vi äter julbord ngn h tidigare i år (kl 12) för Minstan har *hiskeligt* svårt att hålla sig ifrån att trycka o klämma! Skrattande I vanliga fall brukar han komma ngn h efter K Anka men i år har han visst lagt om sin rutt. (Bättre för då hinner de ju leka med sakerna - di är kvällströtta våra små se!)

Skinka, mimosasallad, köttbullar, prinskorv, rödbetssallad, knäckebröd o julmust…mer blir det inte detta år. Har rört ihop Leila´s honungs- o currykryddade sill nu på morgonen o den tar vi nog som ett litet kvällsmål - *supergod*! La in ett par burkar för kommande v när jag ändå var på hugget, är sugen på vodka- o limesill men har bara blåbärsvodka…undra hur det kan bli!?

Nu röja av borden, duka o byta om till snyggare mjukisar…en fördel med att bara fira med gube o barn! Skrattande

Ha en fridfull julafton nu allahopa! Kyss

Marinas Mix
0

Ja här blir det, skinka, rödkål, prinskorv, köttbullar, pressylta och julmust i mängd framför tv;n och en favoritfilm.

Tror jag ska sätta igång med en vända knäck nu. Vilken ska jag göra först?

Den vanliga eller saltlakritsvarianten???

_

[kissidor]
0

janssons och köttbullarna är hemgjorda, ingen av oss skulle godta nåt annat. och jag måste ha svampomelett till köttbullarna, med trattisar, grädde, portvin Tungan ute. resten blir ett småplock av det bästa färdigköpt. tja förresten glöggen vill jag helst göra själv också.

mamamade ni skulle platsa på vårt julfirande Skrattande. vi är bara tre men guben sätter inte på sig några finmjukisar, utan han tar av sig och går i bara långisarna ObestämdSkrattande!

Cessy
0

Här är det bara vi 3 + min mamma o det är alldeles lagom det. Här är de viktigaste på julbordet den rimmade o rökta ungsbakade julskinkan, hemmagjorda biffar (Göran snabbare variant av köttbullar) o så ska Göran nödvändigtvis ha sillalåda (Jansson men gjord på salt sill istället för ansjovis) som bara han äter, men han lagar ju den själv så det går ju inte att protesteraFlört Sedan är det lite annan blandning av inköpta sillinläggningar o Wiktor Ohlsons supergoda Guld-isterband förståss. (Varken jag eller Joakim äter eg. isterband, men dessa äter vi med mycket god aptitSkrattande) o så givetvis lite prinskorvar också.

Allamej
0

Jag sitter här och väntar på att mamma ska vakna, hon ska komma och hämta mig och pajen jag gjorde igår+ julklapparna. Det blir för mycket att bära annars

Det blir lite av varje, kalvsylta, skinka och rödbetssallad osv. men inget massivt julbord som vi hade på mormors tid. Dock kommer jag nog köpa en skinka på mellandagarna… jag har nämligen fått veta hur mormor gjorde för att få till sin skinka :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

MaMaMade
0

Ojoj! Stinn av choklad…men mår inte illa. Tungan ute Töserna är vakna än! De har lekt med sina julklappar, målat på Minstans staffli o sedan restaurang med staffliet (Minstan´s Småt o Gott med menyn uppskriven på griffeltavlan) o den nya servisen samt "maten" de fått föregående år.

Jag, Guben o Sonen har sett en dokumentär på History channel om Robin Hood, intressant. Nu blir det Sällskapsresan…el Birdcage…kan inte bestämma mig, älskar båda! Skrattande

SusannAlg
0

Har inte hunnit ägna någon tid med datorn förrens idag….  julaftonen firades här hemma med svärmor, min pappa och hans sambo. Så det var ganska lagom mycke folk. Igår var min syster m familj, och min bror med fru här. Det var trevligt det också. Idag är det slappis-dag!! Ännu trevligare!Skrattande

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

leja
0

God fortsättning alla. Har varit borta sen några dar före julafton. Var bara min bror och jag i jul. Så det blev som ett avsked till huset, där mina föräldrar bott sen de blev pensionärer. Ganska bra jul trots allt.

Nu tillbaka på jobbet, så ska försöka jobba med. Fast någon riktig Julstämning är det inte med plussgrader och solsken.

Tack för julhälsningar.

Vad ska man ha som signatur tro?