Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: boktipset
Läst 2723 ggr
MaMaMade
2

Prenumerationer på tidningar

Rusar in för att sedan snabbt rusa ut igen…har *hur mkt som helst* att ta tag i nu!

Jo, det finns ju en uppsjö av "pärltidningar"…tänkte önska mig en prenumeration men har aldrig kommit mig för att köpa ngn, de har varit för dyra för min ekonomi tidigare.

Vilken skulle ni rekommendera åt mig? Vill mest få inspiration/beskrivningar på sydda grejor.

Bead & Button har ett erbjudande just nu med 6 nummer för ca 150 kr…

Allamej
0

B&B och Beadwork är mina tips :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Alex05
0

Håller med Allamej! Jag har B&B och Beadwork! Tycker de är braSkrattande

MaMaMade
1

Ja just det, Beadwork var det jag hade på tungan o som inte ville komma ut… Hmm, har BW samma pris som B&B…får han nog ge mig 2 pr…*samtidigt*! Har lite uppdämt behove efter de har sista åren nämligen! Skrattande

Tack för hjälpen! Kyss

Spacegirl31
0

B&B och Beadwork är mina favoriter :-)

* ~* Ha en bra dag *~*

Mmadeit
4

jag har bead& button och beadwork som apppers kopia men gilalr nästan mer den form av It baserad prenumeration jag har av en tidning som heter bara heter  beadmagazine (brittisk). för ca 200:- får man tillgång till SAMTLIGA nummer som getts ut i ett helt kalenderår (och kommer nya ca 1 gång i månaden) som E-tidning. och man kan själv fritt skriva ut de artiklar man är intreserad av eller spara ner dem som PDF filer.

MaMaMade
0

Den ska jag kolla in Mmadeit!

Beadwork har ett erbjudande om att ladda hem årskollektioner för 20 dollar. Dessutom finns det CD-skivor att köpa för 18 dollar…men så mkt bekvämare att få det direkt i burken, man får väl göra en säkerhetskopia på allt när det väl är hemma!

http://www.interweavestore.com/Beading/Magazines/2008-Beadwork-CD-Collection-Download.html?SessionThemeID=18&a=be111221

http://www.interweavestore.com/Beading/Magazines/2007-Beadwork-CD-Collection.html

jagga-ewe
0

Jag som inte gillar de amerikanska tidningarna (bara annonser enligt min åsikt) slår ett slag för Beads&Beyond och Bead magazine. Funderar på att skaffa Beads e-zine, men gillar att stödja vår lokala mack o köpa pappers-exen där.

Britterna har en stoooor fördel i min värld, de KAN tänka sig skippa de iperialistiska tum-angivelserna och ange saker i SI-enheter. Det vägrar ju jänkarna göra, där är det tum och ounze o allt vad det heter o jag får ingen uppfattning alls. Att en halvtums hylsa är ungefär som en 13mm hylsa vet jag, men 3/64" är bara obegripligt. 1,19mm säger google, så det tror jag på.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

MaMaMade
0

Tog hem 2008´s Beadwork som PDF-filer. Inte som att bläddra i en riktig tidning men ack så behändigt - de tar ju ingen plats!

Det finns ju en hel uppsjö med intressanta filer att köpa hem. Funderar på att ta hem ngn då o då…o inrikta mig på tekniker. Blev mkt intresserad av en där man får lära sig att sy toggle-lås…det skulle jag behöva!

Så…en papperstidning känns långt borta just nu…när ekonomin stabiliserat sig o in- o ut-kontona är balanserade igen! (Man måste ju i första hand ha råd med en massa pärlor, el hur?! Guld i mun Men jag ska kolla in era förslag…man vet ju aldrig…amerika-arvet kan ju dimpa ner när som helst! Skrattande