Mina smycken.

Välkommen hit :) Riktigt läcker färgkombination i #0 :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Tack!
Jag har varit o kikat runt lite men inte lagt in nåt förrän nu. Det gäller o våga när man ser alla duktiga smyckestillverkare.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Det var allt för den här gången.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Jag är också väldigt förtjust i rosa *erkänner*
Väldigt trevliga smycken du har gjort. Dom är tillräckligt diskreta för en vardag men samtidigt mycket wow-känsla så dom fungerar ju även till fest :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Tack det var roligt att du gillar mina smycken.
Ha en bra dag! Mongu.

Hej välkommen! Vad kul och se vad du gör.
Gillar dina färgval…jag är en lila person 
så #8 var riktigt läcker!
Välkommen till min blogg http://pitepaerlan.blogspot.se/

Tack!
Ja, lila är en härlig färg. Fast jag är egentligen mer för jordfärger av olika slag.
Ha en bra dag! Mongu.

Åhh, vad vackert! Jag skulle vilja ha på mig alla halsband på en gång!!! Sötvattenpärlor är så snygga!

Vackra smycken du gör. Det är sådana färger som verkligen kan förgylla klädseln när man går på kalas.
Lycka till i fortsättningen

Riktigt trevliga :) De lila chipsen tror jag är ametist och de vita är snäckskal :)

Detta gjorde jag igår. Det är hjärtlänk, stort hjärta, smår hjärtan, rosa o vita sötvattenspärlor o lite andra pärlor. Som hänge på det stor hjärtat är det swarowskistenar i olika rosa nyanser.
Tror jag var inspirerad av rosa bandet.
Ha en bra dag! Mongu.

Mongu: det lindade hjärtat var riktigt läckert. Skaparglädjen är på topp ser jag.

Ibland blir det små ryck o då skapar jag.
Ha en bra dag! Mongu.

# 24 Så var det ja. Kom inte på namnen när jag skrev.
Ha en bra dag! Mongu.

"Rosa bandet inspirerade" halsbandet var jätte fint!!
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
Så fint halsbandet var som jag såg på bilden. Köper du dina stenar färdigborrade?

# 31 Ja stenarna är färdigborrade.
Ha en bra dag! Mongu.
Perfekta "jobbarsmycken" som jag ser det. När man har ett jobb där man kan ha smycken o kanske bör vara lite fin utan att blinga på för mkt - jättefina!
Föll särskilt för halsbandet i #3…jag som inte gillar lila sådär jättemkt
och armbandet i #18 är perfekt till en parant kontorsdam.