Jag är så glad!
Mitt bidrag kom etta i Inspiras tävling!!! Jag har redan bränt vinsten så nu väntar jag ju bara :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Så söt liten uggla. Grattis till vinsten
.
Söt Uggla. Grattis, till första pris.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
GRATTIS
Gullig uggla!!
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Ååååååh vad gullig! Grattis till vinsten
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
oh så söt, och vad roligt att du vann - grattis allamej
!

Grattis till vinsten, Allamej! Såå söt uggla! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Grattis till 1:a platsen Allamej!
Ugglan var verkligen jättesöt!
Jättegrattis!!!!
Jättesöt uggla!
Tack så jättemycket! Jag har inte gjort någon uggla förr så att min första vann gjorde att jag genast började fundera på hur man modifiera och göra fler :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
stort GRATTIS från mig också ! bra jobbat 
Grattis till första platsen
Härligt, underbart! Grattis!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Stort grattis till dig Allamej!!!
Verkligen en jättesöt uggla!
Åh! GRATTIS! 
Jo, jag tycker också att den är söt - och tuff på samma gång!
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

Helt underbart fin uggla :-)
Grattis!!
* ~* Ha en bra dag *~*
Den är ju helt underbar, din uggla! Jag är så glad att du vann Allamej! Det skulle ju också vara eget mönster efter vad jag förstod att första punkten bland bestämmelserna innebar, och denna tuffa, söta uggla uppfyller det till 100%. 
Glittertind
Stort grattis till en värdig vinnare.
Så roligt att just du vann.
Naturligtvis tycker jag att den är fantastiskkt fin och som vanligt, när du gjort något, otoligt välgjord.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Tack söta ni :) Jag behövde ju vinna eftersom jag behövde pärlorna…

Grattis till vinst och söt uggla! (och inte minst pärlorna)
Vad ska man ha som signatur tro?
Grattis var verkligen hård konkurans, roligt att så många hade uppmärksammat inspiras tävling (jag han ej färdigt) och du förtjänade verkligen den vinsten!