Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: off-topic
Läst 2230 ggr
Allamej
1

God morgon 4 maj

God dagens!

Vad står på att göra listorna idag? Hur ligger vädret till?

För mig så är det möten, städning och pärlor som gäller, kanske en tupplur också. Snöar gör det men inte mycket och om 30 minuter ska jag gå på apoteket.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Marinas Mix
0

Slog på stort och fick tvättstugetid nu direkt på morgonen och sedan blir det väl att vila på soffan och gosa med Flis

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Cessy
0

Här öste regnet ner vid 6-tiden men nu är det uppehåll o det verkar som det ljusnar allt eftersomGlad Väntar på att ugnen ska svalna o så ska jag skära till glas. Så att jag kan köra ugnen på nytt ikvällOskyldig. Räknar också med att slipa lite kanter Där i mellan ska jag väl klämma in lite tvätt, handling o matlagning ocksåOskyldig

shigne
0

Gomorron!

Hämta grannens hund som vi ska ha idag, promenader - fast det snöar här med och det är nog blött och jäkligt att hitta promenadvägar när man har två hundar som är full med bus!

Fortsätta städa och rensa - vi har bestämt oss för att flytta, så nu är det hur mycket som helst att göra så gott som varje dag!

Men det sliter hårt i "pärl-tarmen" så det blir nog en hel del av den varan skulle jag tro!

Emo
0

Tvätta utsidan av fönstren i det pittoreska 1800-talshuset. Skrattande

Rista mattor och tvätta golvet i farstun.

Det blir inspektion i morgon. Skrattande

Kolla att jag inte glömt något - men det har jag nog ändå. Flört

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annicka.C
0

Ja, jag är precis hemkommen efter 3 tim arbete, nu blir det till  sjukgymnasten för mig själv o svärmor…sedan tillbaka till jobbet för ett projektmöte och om jag har ork kvar i kväll så blir det afterworke med grannarna Glad! Även jag hade behövt städa, men det får bli i morgon. Om jag har tur så regnar det i helgen så jag kan fixa med glaset Flört. Trevlig helg!!

Mvh.A

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

leja
0

Är på jobbet. Ska komma ihåg allt som behövs för sista flyttlasset.

Efter jobbet ska jag hämta paket på posten, se om jag ska hämta cykeln som är på service, fundera på att ordna lägenheten så att allt kommer in när flyttlasset kommer nästa vecka. Sen till kompisen ikväll på ett glas vin och lite tilltugg.

Mulet imorse men nu tittar solen fram.

Trevlig helg alla!!

Vad ska man ha som signatur tro?

[kissidor]
0

godmiddag får man väl säga nu - gnott som en liten flådd råtta på jobbet idag - all kontorsutrustning typ skrivare och sånt har strulat hela dan vilket inte precis hjälpt upp situationen

… MEN… nu börjar det bli dags att packa och smita och sen är det dags för fredagsmyyyyys Skrattande

god fredag alla Glad!

Evahelene
0

För min del är det tvätt och dammsugning som gäller. Hade tänkt ta en cykeltur, men kylan och värken sätter stopp för det - känns som att "måstena" är tillräcklig utmaning.

Troligtvis sätter jag mig en stund med pärlor framåt kvällen. Har lånat en pärlbok ("Pärlflätningskonst" av Anufrieva) som kräver att jag kör igång med något av projekten som finns där OskyldigGlad

Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!

NeedfulThings
0

Här är det rätt mulet med ok väder. Fick sluta en timme tidigare idagSkrattande eftersom en annan lärare var borta så jag flyttade fram en lektion tjolahopp.

Nu dricker jag kaffe och ska snart börja fundera på vad som ska med till det pittoreska 1800-talshuset imorgon.Flört

man skulle haft en sån kumihimoplatta ju, kanske man kan tillverka en egen? hade varit häftigt att kunna.

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

mialycktman
0

Godkväll får väl jag säga då, har arbetat, storhandlat, fusat och tar nu ett glas vin.

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Mmadeit
0

Godkväll även för mig, har gjort tårta med lille bus som fyller 4a imorgon, han hade sina "jobbar kompisar" här på födelsedags fika (dvs hans dagmamme kompisar) och imorgon blir det släkt fest och på söndag barnkalas för kompisar och kusiner… (bortskämda unge ;-)  ) å egentligen vill jag BARA pärla :-)

Spacegirl31
0

Det snöar och har så gjort hela dagen. Händer inte så mycket, har pysslat lite och resten av helgen vet jag inte vad det blir :-)

* ~* Ha en bra dag *~*

Allamej
0

Här har det varit folk hela dagen och det i kombo med mina 2 timmars sömn gjorde att jag somnade kl 19.30 och vaknade 22.30, men jag är trött nog att somna om så att lägga sig igen blir nog inga problem.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor