Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1306 ggr
Allamej
1

God morgon 5 maj

Jag vet ju att en del ska iväg idag och jag hoppas att ni har jättekul och ge Emo en kram från mig :)

Jag ska pärla och sova. Inget gå ut i den snön som nu ligger kvar utan bara pärla :D

Ni som inte ska iväg, vad gör ni idag?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

shigne
1

Gomorron Allamej!

Visst har vi dö-trist väder! Ja, vad kan man hitta på ensån här dag tro? Pärla kanske? Eller annat pyssel?

Jag har fått beställningar på 4 stolsdynor (tovade), så jag började med den första igår kväll.

När det är sånt här väder har då iallafall inte jag lust att göra så mycket än att strula omkring här hemma!

Men samtidigt - jädrans tur att det är trist väder för då blir det mer legalt att gräva ner sig i pärllådan Flört

Marinas Mix
0

Jag får väl ha min egen träff med pärlorna här hemma, då jag inte kunde ta mig iväg till EmoGråter

Annars är det väl lite tråkigheter på listan, som att städa lite i köket

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

shyme
0

Jag ska bege mig till Västerås och pärlträff med Arospärlorna ….:) Har inte varit igäg på något pärligt på flera månader så det ska bli kul… :D

[kissidor]
0

måste pärla/fläta/glasa idag, har fyra beställningar som ska vara klara på måndag och en smyckevisning om två veckor som jag behöver göra en massa nytt till. men vädret tillåter ju att man sitter inne och påtar som sagt Obestämd.

men hem och hushåll tillåter det inte däremot doh! om vi inte ens nämner det egentliga behovet av städning så ska det ändå diskas och tvättas och handlas både det ena och andra och matlagas både mindre och större måltider.

och sen är jag rädd att jag kommer att sitta och fippla lite väl mycket tid med nya mobilen idag igen Skäms - köpte mig en google nexus som jag pussat på och letat appar till sen dess. den är ju gjord för att fyllas från appmarketen och är därmed ganska tom från början, så det behövs ju kompletteras en del - men så braaaa det blir när man hittat det! jag är smått kär i denna som är min fjärde android men i en helt annan klass än de föregående :love:

mialycktman
0

God lunch!? Jag ska på 1-årskalas, sen ska det fusas lite cabbar eftersom nya dekaler är beställda….

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.