Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpolymerlera-pärlor-tillverkning
Läst 3476 ggr
RosaKiwi
1

Polymer smycken

Hejsan Allihopa!

Blev väldigt glad när jag hittade detta forumet. Jag sysslar väldigt mycket med Polymer och har gjort i ca 1 år nu.

Är här många på forumet som gör det?

Om ni vill kika på lite av det som jag har gjort så kan ni besöka min hemsida och klicka på "Dollzans Design"

www.dollzan.weebly.com

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

Mmadeit
0

Några polymer entusiaster har kommit och gått men tyvär ingen av de som är här mer eller mindre dagligen som är verkligen polymer biten (även om många må "fuskar" lite grann med polymer på ett eller annat sätt.) men kul om du stannar kvar och visar fram lite av vad du gör så kanske fler inspireras att träda fram :-)

skapa gärna en egen foto tråd i medlemsgalleriet :-)

RosaKiwi
0

okej, vad synd =(

Hur menar du med fuskar? Nyfiken :P

Ja det ska jag absolut göra =)

Alex05
0

Ja, jag är väl en av dem som "fuskar" lite grann, eller ja, jag gör en hel del av lera faktisktSkrattande Allt jag gör, lägger jag ju inte ut i mitt galleri härFlört

RosaKiwi
0

berätta gärna vad ni menar med "fuskar" hehe

Marinas Mix
0

Här hittar du en som kan massor om polymerlera

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Alex05
0

Jag vet inte vad som menades med "fuskar" i #1, så jag använde samma uttryck bara :)

Mmadeit
1

inte fuskar i meningen gör nått utan för regelverket utan små fuskar dvs provar lite granna sådär men utan att egentligen Satsat just på polymer leran, man har ett par paket lite verktyg provat att göra nån gubbe eller några pärlor men mer blev det lixom inte av det hela…

Allamej
0

Jag är en som fuskar lite med lera, vad jag gjort hittar du nånstans i mina gallerier :) Mest troligast det senaste.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RosaKiwi
1

oki hehe då e jag me :P

MLL
0

Tittat på din webbsida, mycket söta !!!!!

MLL

RosaKiwi
0

Tusen tack :)