Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1161 ggr
Niwa
5

Måste få berätta

Jag var bjuden till grannen då hon fyllde år, hon hade tidigare sagt att hennes mamma var intresserad av att kolla på mina smycken men jag tyckte inte att det var rätt tillfälle att ta med dem. Det tyckte dock hennes syster o mamma för de bad mig hämta smyckena och de handlade för nästan 500 spänn!!!!
Vet ni hur kul det kändes, tyvärr börjar mitt smycke förråd sina nuFörvånad trodde aldrig att det skulle hända med tanke på hur mycket jag haft i lådorna.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

sanne62
0

grattis !!!

sånt känns härligt för själen !!Skrattande

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Cessy
0

Jättekul Niwa o stort Grattis!Skrattande

Emo
0

Så roligt. Grattis!

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Marinas Mix
0

Grattis till försäljningen.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
1

Tack tjejer visste att ni skulle förståSkrattande
HAr sålt en hel del tidigare, då min mamma sålt massor på sitt jobb,men när någon FRÅGAR after smyckena då känns det extra kulSkrattandeSkrattande
Några av fröknarna på barnens dagis har också frågat några gånger och det värmer såååå mycket, i bland känns det som att jag skulle kunna ge bort allt när någon visar intresse bara för att jag blir så glad att folk gillar det jag gör Skrattande

Annicka.C
0

Grattis!! Glad Vet precis hur det känns.

Mvh.A

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

Mmadeit
0

grattis vad roligt!!!

jagga-ewe
0

Åh, vad kul! Grattis!

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

mialycktman
0

Grattis! Visst är det roligt när ens smycken hittar nya ägare!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

glittertind
2

Detta är den andra kicken! Den första kicken är när man har ett smycke färdigt, som man själv gillar…. Den andra kicken när någon annan beundrar och köper…. Den tredje kicken är när man flera gånger ser det bäras av köparen… Den fjärde kicken är när man får göra ett liknande till köparens kompis…. Den femte kicken är när någon efter ett år ber en laga… "Jag använder det ju jämt!"

Grattis till försäljningen! Jättekul!!!

Flört

Glittertind

Niwa
0

jag har sett andra bära mina smycken, det roligaste var dock när jag mötte en annan mamma på simskolan med ett halsband som hon fått i present av en fröken till en av grabbarna och som jag gjort.
hon stod och pratade med en annan mamma, som tyckte halsbandet var så fint,då vänder hon sig om och säger -"ja men förresten det är hon som gjort det" och pekar på mig Skrattandejag blev ju nästan generad/blyg

trettielva
0

Kul! Kan ju ge en fingervisning om vad folk gillar om man vill gå in för att sälja. Glad

Niwa
1

jag gör mest för mitt eget nöjes skull, fast man vill ju att deskall användas också och jag kan inte använda ALLT jag görRynkar på näsan
Hos mig verkar kedje armband m berlocker, vristlänkar m änglar,samt läder armband & halsband gå bäst safst kan bli lite tråkigt i längden att BARA göra det. Gjorde ett gäng till sommaren nu bara för att kunna fylla på pärl/band förråden Skrattande

sonette
0

Vad kul att du får uppskattning för det du görFlört Känner igen känslan lite,men jag har inte hållt på så länge.Vet iallfall hur det är o samla på sigOskyldig