Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketterevenemangtillställningar
Läst 1568 ggr
Annicka.C
0

Julmarknad?

Hej!

Jag behöver lite hjälp…jag kan inte bestämma mig för om jag skall boka en plats på Wapnö julmarknad (halland) Det kostar 4400:- för ett bord inomhus i 4 dagar…förra året hade de ca 12000 besökare och räknas som västkustens största julmarknad. Jag tycker det är mycket pengar men det kanske kan vara värt det…vad tror ni??

Mvh.A

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

mialycktman
1

Jag tycker absolut det! Du gör SÅ mycket fint och stilrena saker, dom pengarna kommer du att tjäna in, jag lovar!Skrattande

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.

Annicka.C
0

Tack Mia!

Ja jag vet att det är svårt att råda andra i sådanahär frågor…

Priset var ex moms…men jag tänker att bara jag får in till avgiften så har jag ju gjort lite reklam för mig oxå…så jag testar!

Mvh.A

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

Cessy
1

Håller tummarna för att det blir en bra julmarknad för dig Annicka - på alla sätt. Du gör så mycket fint o dessutom lite annorlunda hängen, så jag tror nog att du får sälja bra! Lycka till!Glad

flower1
2

Jag tror att du kommer att få bra sålt, då du har din egen stil på dina alster. Det syns att det är kvalitet och att det ligger en del arbete bakom dem! Våga att ta bra betalt för dem! Lycka till!Glad

Här är min hemsida.