smycke sida på FB
Jag funderar på att lägga upp en sida på FB där jag har mina smycken under mitt nät "nick" där jag kan visa upp smycken enkelt för vänner etc men FB har så många olika varianter av "sidor" att välja mellan så jag vet inte vad jag skall välja.
Är inte ute efter att göra via företag för det har jag inget, men tänkte kanske kunde sälja lite till vänner och bekanta om de ser att jag lägger upp via FB.
En sida för bara smyckess relaterat, hinder och framsteg
samtidigt kanske kunna lägga upp andra pärlare som vänner och hålla koll "era"
framsteg även om jag håller till alltför mycket här inne redan 
Någon som har en smycke sida via FB och som har något tips?
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Hej Niwa!
Jag har en, där jag lägger upp foton mm på. Det är en sådan sida som andra kan "gilla" efter 30 gillningar får man tillgång till lite statistik osv… jag kan tyvärr inte rekomendera hur du ska göra då jag själv inte e superbra på det.
Mvh.A
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Hej Niwa! jag la den under varumärken&produkter och sedan valde jagsmycken/klockor…har du varit inne o kollat om det ser ut som en sida som du skulle kunna tänka dig??
Mvh.A
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Jag missade tidigare attt du hade en länk till den i inlägget
Nu har jag varit in och gillat dig, jätte fint.
Kan absolut tänka mig det,hade faktiskt vart in och kikat på det valet men tvekade.
Är det ngn kostnad när man lägger upp så eller är det bara som ett vanligt namn konto?
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Det är ingen kostnad utan funkar som en vanlig FB sida!
Mvh.A
Mvh.Annicka