Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1605 ggr
Niwa
1

pris fråga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

man för ett makrame armband med döskalle
som på bilden fast vuxen stl
är till en bekant som frågade efter 2 st.  40-45/st???

Hälsa gärna på mig på Facebook.

SusannAlg
2

Minst 80:- st skulle jag ta.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Niwa
1

oj jag kan verkligen inte ta betaltSkäms

sanne62
2

jag håller med susann….75-100 :-    Guld i mun

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Niwa
1

ojoj nu blir det nästan jobbig, min självkänsla pallar inte så "höga" priser. Menar är MINA smycken värd det!!!!!! Har lite svårt att tro att ngn skulle betala det för ngt jag gjortObestämdSkämsRynkar på näsan

Allamej
1

Ok, ta ett djupt andetag och kom ihåg vad vi pratade om, du VET att du kan dom priserna för du vill väl inte bli jämförd med han som importerar från nån svettfabrik i nåt land utan arbetslagar…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Cessy
1

Jag tog 90 kr för enkla halvslagsarmband i 1mm läder o jo de sålde, så det gör säkert dina fina dödskallearmband ocksåGlad

leja
2

Pröva att säga att du skulle vilja ha 80:-, tycker de som frågat efter det att det är för mycket, så brukar jag säga att det är med prutmån för vänner. Då känns det inte så farligt, men förvånansvärt ofta så brukar folk bara betala.

Lycka till.

Flört

Vad ska man ha som signatur tro?

Niwa
1

Jag sa  65 som kompispris så har jag tagit mer än jag tänkte samt hintat om att det kan bli dyrare om hon vill ha fler. hoppas inte hon säger nej nu bara.
lägger upp ena som jag gjorde klart i går i min tråd

Mmadeit
1

när nån frågar efter "kompis pris" brukar jag lägga på 20:- Menar vem är mest kompis du eller jag?

( de som förtjänas kompis pris får det ju redan utan att fråga ;-)

håller i övrigt med runt 80-100:- bör du ligga på dessa upp till 150 om du använder läder….

Niwa
1

Hon frågade inte efter det,jag sa det  för då har jag liksom garderat mig lite i fall hon tycker det var "billigt". för själv hade jag ju tänkt lägga mig på 40-45 :-) på detta sätt kan jag reka reaktionen lite på om de tycker det var OK.

Allamej
2

Tog bort undersökningen, det är nåt som bara jag och moddarna kan göra :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Mmadeit
0

haha nu slog min slöa läshjärna till igen läste det är bara nått jag och MOBBARNA kan göra….

Niwa
2

hmm ja deet kanske är mobbning att bara moddarna kan göra det FörvånadSkrattande
Tack Allamej, blev bara tok av den undersökningen innan jag ens startat.Rynkar på näsan