Minst 80:- st skulle jag ta.
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
jag håller med susann….75-100 :- 
Ok, ta ett djupt andetag och kom ihåg vad vi pratade om, du VET att du kan dom priserna för du vill väl inte bli jämförd med han som importerar från nån svettfabrik i nåt land utan arbetslagar…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag tog 90 kr för enkla halvslagsarmband i 1mm läder o jo de sålde, så det gör säkert dina fina dödskallearmband också

Pröva att säga att du skulle vilja ha 80:-, tycker de som frågat efter det att det är för mycket, så brukar jag säga att det är med prutmån för vänner. Då känns det inte så farligt, men förvånansvärt ofta så brukar folk bara betala.
Lycka till.

Vad ska man ha som signatur tro?
när nån frågar efter "kompis pris" brukar jag lägga på 20:- Menar vem är mest kompis du eller jag?
( de som förtjänas kompis pris får det ju redan utan att fråga ;-)
håller i övrigt med runt 80-100:- bör du ligga på dessa upp till 150 om du använder läder….
Tog bort undersökningen, det är nåt som bara jag och moddarna kan göra :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
haha nu slog min slöa läshjärna till igen läste det är bara nått jag och MOBBARNA kan göra….