Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: annat-pyssel
Läst 1573 ggr
mumin12
0

Vet någon?

Hej!

Jag skulle vilja fråga om det är någon av er som vet en hemsida/artikel/inlägg som visar olika tips om hur man gör ringar?

th_hi5

Allamej
0

Vilket material?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Marinas Mix
0

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

mumin12
0

#1 Ståltråd o pärlor är det enda jag har hemma… Så helst i de matrialen om det går :)

#2 Tack! :) Men länken funkade inte…

jagga-ewe
0

Lägg på ett 'l' i slutet, det ska va .html så funkar det!

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

Mmadeit
0
noora
0

Det finns en beskrivning på en ring av metalltråd och en glassten under "artiklar" här på smyckestillverkning ifokus:

http://smyckestillverkning.ifokus.se/articles/4e404550d4ebea54ec0030ad-harskarringen-arbetsbeskrivning?articles-1

mumin12
0

Tack för alla fina tips! :D

Jag kanske ska berätta vad jag ska ha den till… Jag ska nämligen göra en ring i present till min mamma. Men hon är  inte så mycket för "bling bling" om man säger så. Hon är mer för enkla men fina ringar. Så har ni fler tips på fina ringar så säg gärna till! :)

Allamej
0

På jewelrylessons.com finns en massa tutorials, en del kostar en del är gratis :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

mumin12
0

#8 Tack, de var jätte fina! Men vet du om någon beskriver hur man gör ringar?

Allamej
0

Det finns ju massor med ringar på länken jag gav dig, jag gjorde sökningen åt dig :) Du behöver bara klicka på "find tutorials" lite längre ner till vänster :)

mumin12
0

Förlåt! Jag trodde det bara var en sajt som sålde ringar… Men när jag kollade lite närmre så såg jag att det fanns en beskrivning! Fast det stod att man måste vara medlem för att se beskrivningen… Så det var ju lite synd, men tack endå! :)

Allamej
0

Det är gratis att se beskrivningarna, och om dom har ändrat till att man måste vara medlem för att se så är det gratis att vara medlem :)

mumin12
0

putt :)