Snyblet presenterar sig
Hej på er!
Jag har läst både här och på Glaskonst och frågat lite (och fått svar!) och kände att nu är det väl dags att presentera sig.
Jag fusar glas och gör lite silverlerasmycken. Är periodare och har just nu börjat med glasgjutning i formar. Resultatet är väl lite sådär, men jag antar att övning ger färdighet.
Är (snart) 50 år, bor i Göteborg, gift, 3 barn varav 2 utflugna, 1 hund. Arbetar på kontor.
Trevligt att vara här, ni verkar jättegulliga, kunniga och hjälpsamma. Ska försöka hjälpa till så gott jag kan också….
Välkommen! 
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
välkommen hit !!!
precis som du pysslar jag både med silverlera och glasfusing + numera också kumihimo…
Välkommen hit :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Hjärtligt välkommen hit
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Välkommen Snyblet!
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Välkommen
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
vilken fin och trevlig presentation
!
varmt välkommen hit snyblet!

Välkommen hit! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Välkommen hit 
Välkommen.
Hoppas snart få se lite av dina verk.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Välkommen från mig med.

Vad ska man ha som signatur tro?