röstnings raggning Ej smyckerelaterat
Mina killar vill vara med i en fiske tidning och stolt mamma som man är över sina duktiga fiskare så raggar jag röster.
http://www.sportfiskeforum.se/omslagstavling/index.php?page=cover-11b7048b34b08a6f81e3bbd31753aeb6&ref=nf
# bidrag 363 är mina killar :-)
blir jätte glad om ni vill hjälpa mig!!
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Jag har gillat!! 
Japp - jag också o delat så kanske några till röstar 
Också delat på fb ;)

Samma här. Lycka till!
Vad ska man ha som signatur tro?
Tyvärr kunde jag inte rösta. Företaget samarbetar med Facebook i detta och kräver medlemsskap i Facebook för att man ska få rösta, så tyvärr. Tråkigt när företag inte sköter sina angelägenheter själva, då blir en del utanför.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag håller med Emo. Synd, men inget att göra åt. Jag spelar inte Fäjsbåck.
I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet
Gillat och delat, Emo och Jagga fritt val att stå utanför facebook och då ni gjort det valet är det ju inget att "gnälla" om eller försöka göra sig lustig över att ni blir just utanför och nej facebook är ju inte något man spelar utan ett forum för olika typer av interaktivt socialt umgänge och däribland reklam finansierade utlottningar eller olika spel tillsammans med andra användare…
*Bitfisken är strandad i husbil med 2 övertrötta barn i regnväder*
Mmadeit, jag vet vad FB är, och jag tycker ändå att det suger att så jäkla många företag lierar sig med det. Hur ofta ser man att det måste till ett googlekonto? Utöver om man ska tanka appar till androidmobiler, vilker är illa nog! Eller hotmail för den delen? Men, hotmail går i graven nu, det är bara att vänta på fejjan följer efter. Det är en fråga om tid bara. I can hardly wait…
Ebmfh
Trollcaféet
Mmadeit, vem gnäller? Det är det inte tal om. Jag hade gärna hjälpt en kompis på sajten, men inte till det priset. Jag gnäller inte. Jag bara talar om att upplägget gör att jag inte röstar på det visade bidraget.
företag vill tjäna pengar och fb är ju ett supersmart sätt att snabbt nå ut till en stor potentiell kundkrets så är det ju bara… vilken dag som helst så når fb 1miljard användare, rätt coolt tycker jag…
Tack alla som röstat!
Och ni som valt att inte ha Facebook , tack för att ni kollade.
Försökte själv hålla mig i från FACEBOOK ett bra tag, men när min egen mamma började pusha för drygt ett år sedan och visade mig hut det funkar så åkte jag dit, på gott och ont.
Vi har ju bett folk att rösta då det står i reglerna att det är ok /så man ska göra.
men har upptäckt att om man kollar på alla bidrag samtidigt så står det att det bara är två LIKES, klickar man på bidraget står det 15 (tror jag).
min sambo har två namn på likesen och jag två andra så har nu kontaktat tidningen och frågat vad som gäller, min son hoppas ju på detta,även om vi tyckte det var mer en kul grej.
Känns lite förvirrande och hoppas att vi får alla våra LIKES då grabben frågar då & då hur manga vi har :-)
Hälsa gärna på mig på Facebook.

Nu har jag också gillat dem. Hoppas det går bra för dem, det är en fin bild! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Klart…
Glittertind
Gillat och bilden är ju jättefin 
Beträffande Facebook så är även jag en motvillig användare av det, men det är en bra reklampelare och ett enkelt sätt att hålla kontakt med många människor.
/Désirée
#12 Tack Niwa för att du uppskattar försöket. Jag håller med DesK och andra, som också säger att bilden är jättefin.
Ja, bilden är så härlig att det är synd att de begränsar sig så. Hade ju nått ännu fler om de godtagit att man +1:at den på Google+ eller tweetat den. Då hade jag inte tvekat att göra båda. Tidningen är bra, brukar bläddra den hos en polare.
Niwa, mitt största argument MOT fäjsbåck är att svärmor finns där, så jag håller mig borta. ;) Skulle morsan gå med skulle jag hålla mig än längre bort för att slippa supporta även det.
I dagens läge är man ju mer unik o sticker ut om man INTE finns där, o vem vill vara som alla andra?
Argumentet att det är ett bra sätt att hålla kontakt med vänner köper jag inte. Om inte mina "vänner" kan hålla kontakt med mig på något annat vis, då vet jag inte om de kan räknas som vänner, då är de nog bara ytligt bekanta. Jag har massor mailadresser, äger fem domäner så det finns gott om alternativ där. Har både fast o mobil telefon med samma nummer sen ca 15 år. Har blogg, twitter och Google+. Ja, och iFokus, fast det räknas väl inte. Men ska vi räkna så smala forum så har jag även RunKeeper, FatSecret och Jaguarklubben. Inloggad på både MSN o ICQ för det mesta. Kör fortfarande IRC titt som tätt. Har skype på datorn även om det inte är igång så ofta, men skickar nån ett mess o vill jag ska logga in så gör jag det. Jag känner mig väldigt lätt kontaktbar, så att jag skulle behöva fäjsbåck för att nån ska hålla kontakt med mig, nej, det tror jag inte på.
Ebmfh
Trollcaféet
gillade men sumpade att dela - är så sjukt lite på fb att jag alltid lyckas göra nåt fel när jag är där 
jättefin bild ärligt talat
!
Klart jag hjälper till och röstar. Trots att jag inte gillar fisk.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
den facebookare som orkar får gärna rösta på lille felix (mina barns kusin) som gillar grillat och vill vinna mat…
Gillat kusinen Mmadeit!
Tack cessy :-)

Gillat ;-)
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Gillat 
/Désirée
Skickar ett STORT tack till alla er som gick in och röstade på barnens Kusin fick just veta från svägerskan att hon fått ett telefon samtal för en timme sen och nästa vecka får hon hem ett willys kort laddat med 60.000 så glad när en familj som förtjänar/behöver det får lov att vinna :-)
nämen 
… det är ju helt fantastiskt
! jättejättekul mmadeit, blir så himla glad att vi kunde bidra något lite till detta 
Instämmer med kissidor, Mmadeit.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Mmadeit: Jätteskoj att det gick o hjälpa till o klicka fram någon till vinst

Kul och grattis till familjen!
Vad ska man ha som signatur tro?