Shamballa pärlor
Någon som vet vart man hittar shamballa-pärlor till vettiga priser. Helst inte de med plaststrass utan riktig strass vill jag ha, i stål/glas…
de är ganska dyra var man än handlar, jag vet inte hur mycket du tycker skulle vara vettigt men på e-bay hittar du väl bästa priserna om du inte är beredd att köpa grossistmängder. direkt från kina-säljare på e-bay kan du få tag i rimliga kvantiteter och såpass rimliga priser som man mig veterligen hittar, och fraktfritt - men i gengäld får du räkna med att vänta på dem från 2 till 4 veckor och det kanske inte är vad du hade tänkt dig

#1 Tack! 
Tycker överhuvudtaget att det är svårt att hitta på svenska sidor, även om man är beredd att betala lite. De flesta har bara de med plast-strass men jag ska kolla e-bay…
Åh precis det här undrar jag också! Har precis börjat göra shamballa armband! :D hittar inte heller så mycket med plaststrass, är svårt att veta vad man ska söka efter, för alla onlinebutiker har ju inte döpt pärlorna till just shamballa-pärlor..
www.maliinnordlund.blogg.se

att butikerna inte döpt dem till shamballa är för att det är ett varumärke inte ett namn på pärlorna….
Jaja, men jag tycker iaf att det är svårt att hitta snygga pärlor med strass. De jag har hittat kostar ju närmare 15 kr styck! Det är ju inte klokt!

Jo, det är klokt Maliin-N, strasspärlor är som regel dyra att köpa in för oss som har butiker, så därför blir utpriset också dyrt
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Fast om man köper in i storpack så brukar det ju vara billigare? Om man ser på vilka priser dom har på e-bay så är det ju väldigt stor skillnar på pris/pärla.. Nu vill jag ju bara ha ett par stycken och då känns det ju lite over-kill att beställa ett storpack från Kina som tar en månad att frakta.

Kvalitet brukar göra stor skillnad på priset med, Man får vad man betalar för :)

Allt kan man inte köpa i storpack från grossisterna, storpack för dom är 1000 st och mer och det kan ju vara lite väl mycket kanske av en färg shamballa. Där jag kollat så ligger pärlorna i 50 eller 100 pack när det är metallpärlor och då blir det som sagt va dyrare i inköp.
Ebay handlar jag inte ifrån till butiken, eftersom jag ytterst sällan får ett riktigt kvitto och så blir det som regel inte tullat heller och då får jag krångla med att fixa det.
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!