Utmaningen Bildtråd
Här lägger vi in våra bilder på de alster vi har kommit upp med
Jag kommer att fota imorgon när det är ljust:)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Inga gissningar, bara visa upp :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Likabra man är försten ut ;-)
Här kommer min lilla "rabbit of the wonderland" kan användas som brosch eller hänge. Hade en HELT annan plan från början men efter ansiktet var på plats och första vingen så hae jag inget annat val….
Så blev mitt enkla alster:
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Läckra alster, ser framemot att få se de andra också
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Häftigt. Blev fina alster allihop. Så olika men bra.
Vad ska man ha som signatur tro?
häftiga, roliga och skithärliga idéer snyggt genomförda mmadeit och emo 
så vackert och stämningsfullt glittertind 
fantastiskt roligt att se, ni har ju lyckats så bra allihopa
!
Verkligen fina och väldigt olika, fast man har haft samma förutsättningar.
men.. jag trodde jag skulle bli först ut…. jisses vad morgonpigga ni är.
Nu vågar jag ju nästan inte lägga upp mitt. wow vilka grejor sååå häftiga 
jaja
JAg fick en känsla av djungel av både ansikte och färgerna på vingarna.
tanken var att jag ville ha den tredje vingen lite över ansiktet som ett löv hon tittar fram bakom, men lyckades baske mig inte få ditt det hur jag än bar mig åt. Tack Allamej för en riktigt rolig utmaning!!!
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Niva även din är fantastikt, det som jag gillar är att dom blir så pass olika. Tycker ni har varit jätteduktiga. Jag skulle få hjärnsläpp riktigt om jag skulle hoppa på något liknande.
niwa du har verkligen inget att skämmas för
- din är lika vacker och påhittig och välgjord och rolig att se som de andra jag redan kommenterat - lite synd att din ursprungstanke inte riktigt gick att genomföra fullt ut för den låter jättehäftig, men detta är minst sagt gott nog
.
Jättekul att så få pärlor ändå kan leda till så pass varierade alster. Häftiga o fina allesammans, var o en på sitt sätt
Snyggt jobbat Mmadeit, Emo, glittertind o Niwa
Nynnar "Hon har blommor i sitt hår"
Jätteläckert hänge Needful.
wow….alla var lika fina och fantasirika…om jag måste välja en favorit så får det bli glittertinds…
den får mig att tänka på dom prydnadsgrytlapparna som många hade när jag var liten…ett dockansikte i mitten och sen virkat runt om….
då hade också många virkade brickband med ett sidenband isatt….
minns ni ???
Så fantastiskt och se alla idéerna. men n
är jag sitter mitt i det, så finns bara min lösning på utmaningen. Och när jag började kändes det så självklart att det var så jag ville ha det…
Jag gillar också Needfuls jättemycket. Men det är en smaksak. Tavlan är fin också, liksom de andra. Och jag undrar sååå vad Mmadeit hade i tankarna från början
Tack Allamej för en fantastisk grej! Jag ser fram emot nästa liknande idé…..

Glittertind
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så FINA ALLA blir!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
vad snygga saker ni har gjort
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Det var roligt att se hur olika allas alster är, och jättefina såklart. samtidigt tackar jag för era vänliga kommentarer
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Jätteroligt att se era utmaningsbidrag
Kul att det blev så stor variation, de är fina allesammans!
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Här är min, det blev en brosch :)
ja, och den var lika fin som de övriga….
GILLAR!
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
snyggt allamej!
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Suveränt, Allamej! Den broschen är superduper! Bingo (Ska det väl vara när detär 5 på rad…?
Glittertind
Tackar :)
Ja den blev också jättefin Allamej.
Ja ni har verkligen lyckats väl i utmaningen allesammans o jättekul att få se era alster.
Det här var kul :) Mer mer!!!!
jag vill oxo!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Ännu fler fina alster, svårt att ta ut en favorit.
Roligt att se så många fina välarbetade alster.
Tack Allamej för en rolig utmaning och tack för alla vänliga kommentarer.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
jaaa mer utmaningar 

Har inget själv som jag kan skickaså här på rak arm, men skall hålla utkik efter ngt som kan passa till en utmaning
Det här var sååå kul och den som väntar på ngt gott……. har väntat på dessa alster i ngt som känns som en evighet och de är såååå fina att det var värt väntan.
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Jag delade en länk till denna tråd i en grupp på facebook :) Alla är värda att visas upp :D
ja visst är de allamej
, era två är också så vackra needful och allamej!

Alla är fina och kul med så många varianter med samma grund. Svårt att välja en favorit. Alla har något unikt i sig som gör de det där lilla extra.
Vad ska man ha som signatur tro?
Åh så många vackra damer det blev, helt omöjligt att välja en favorit då alla har NÅTT inslag som är extremt tilltalande. jag kan nog gräva fram några inspirerande Kit men först efter PUSS just nu räcker inte tiden eller energin till mer saker än jag redan har i elden…