Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettsilver-chainmaille
Läst 1314 ggr
crazydreamer
1

bröllops halsband

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla.

Tänkte sätta in en bild på mitt halsband som jag skulle ha på mitt bröllop men nu eftersom jag är totalt Senil så hängde det kvar på Ugglan.. ler..

Så den är fortfarande oanvänd.. men på bilden så är jag inte helt färdig med den..

// Nyfiken Jenny

crazydreamer
0

amen j….la bild..

// Nyfiken Jenny

crazydreamer
0

provar igen…

// Nyfiken Jenny

crazydreamer
0

ingen bild.. vad gör jag för fel

// Nyfiken Jenny

crazydreamer
1

test

// Nyfiken Jenny

crazydreamer
0

Åååå det funkade.. jippy

// Nyfiken Jenny

Cessy
0

Fint chainmaille halsband du gjorde till ditt bröllop.Glad

crazydreamer
0

tack.. men det var ju synd att jag "glömde" använda den.. hade varit jätte fin till klänningen.. hade en vinröd klänning..

// Nyfiken Jenny

Cessy
0

attans ocksåObestämd Nå hoppas det blev ett bra brröllop ändå även om det är lite snöpligt att glömma det man suttit o gjort.

leja
0

Får instämma fint halsband och hoppas bröllopet blev bra ändå.

Glad

Vad ska man ha som signatur tro?

trettielva
0

Snyggt! Önskar trots den lilla fadäsen all lycka! :-)

crazydreamer
0

Ja det var bra när det väl blev ett bröllop. Fick ställa in två timmar innan pga en sjuk gubbe. Men gifte oss veckan efter. Så vi har varit giftså i tre månader.

// Nyfiken Jenny

ommok
0

Snyggt halsband! Det ligger en hel del jobb bakom det, förstår jag. Chain maille är väldigt pilligt och tar tid… Synd att du glömde det hemma när du tänkt använda det. Skönt att det gick bra att genomföra ceremonin ändå, trots det. Grattis i efterskott!Flört

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

[kissidor]
0

Nej men vad snopet med halsbandet! och gubben sjuk också, det var visst mycket trassel med det bröllopet, men huvudsaken är ju att det blev av till slut iaf :-). jättefint halsband med en massa arbete bakom, det lilla korset inte minst blev oerhört snyggt i den tekniken. och det är ju inte mer bröllopsaktigt än att du kan använda det nu efteråtistället:-). Grattis i efterskott förresten :-D !