Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlcaf-et
Läst 1879 ggr
shyme
0

påsar och kassar

Jag har fått en plats på julmarknade vid Falu gruva och har börjat leta efter någon typ av påse som kan kan stoppa det folk köper i. Helst skulle jag vilja ha papperspåsar men jag är tacksam för alla tips…

Vat kan man hitta påsar till bra pris?

Vad använder ni när ni säljer?

/J

SusannAlg
1

Jag brukar ha vanliga smyckespåsar (organza), eller plast-zip-påsar. Smyckespåsar har jag bla köpt på cchobby, tror att dom har zip-påsar också.

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

[kissidor]
0

organzapåsar brukar ju alltid vara uppskattade, och dem kan du ju köpa billigt i storpack från kinagrossist direkt eller via e-bay. liten varning dock att kvaliteten kan ju vara lite skiftande.. är ju inte kul med skrynkliga påsar med sneda sömmar och trådar åt alla håll…

men du kanske menar mer som en liten kasse där de kan lägga flera smycken?

NeedfulThings
0

Jag använder organzapåsar i oilka storlekar och om det bara är nåt litet som en berlock har jag cellofanpåsar som går att försluta. men örhängen kostar ju mer än en berlock så de har jag små organzappsar till.Skrattande

De allra flesta som är på marknad har ofta nån påse redan eller en handväska att stoppa inköpen i. Gar aldrig fått frågan om jag har en påse faktiskt.

Jag beställde ju små plastkassar från Pandahall eller liknande ställe och de var perfekta i storlek men usla i hållbarhet, så gå inte på den nötenFlört

Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!

shyme
0

Orgazapåsar har jag redan köpt på mig ett rejält gäng. Det jag tänkte var om någon köper mer än en sak skulle det kanske vara bra med något att lägga organzapåsarna i…

Allamej
1

Jag gjorde något så okonversionellt som att gå till min COOP butik och fråga om jag fick köpa en rulle av påsarna som dom har vid packningen, små genomskinliga.

Jag fick en rulle och trots att det var i början av mina marknadsdagar så är det fortfarande kvar :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

trettielva
0

Jag gillar sånt här:

http://howaboutorange.blogspot.se/2010/07/how-to-make-gift-bags-from-newspaper.html

Men det är klart, ska man ha många kanske det inte är riktigt rimligt.

Här en enklare sort:

http://annasjul.blogspot.se/2009/11/vika-papperspase.html

Jag gör små presentaskar av tapetprover, men ingen storskalig produktion precis.

Spacegirl31
0

* ~* Ha en bra dag *~*