Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketterglasfusingsilverlera
Läst 2588 ggr
sonette
0

Namnlappar

Namn eller adress lappar,vet inte vad det heterSkäms Jag undrar om någon här sätter lapp bakom smycken mm där det står namn o tel nummer.Det måste vara bra om det är så att de köpare vill ha tag på den som säljer.Var kan man få tag på små lappar?Vad står det på era? / Irene

Mmadeit
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har små klister lappar som jag fäster på smycken etc som det står

Mmadeit
By hand at home

www.mmadeit.se

Man ser den nästan hela på denna bild där jag satt den på örhänges karta. har även köpt tomma ark i smma går och ark där det står nickelsäker som jag på halsband etc fäster på varsin sida av en sån HÄR klisterlapp
http://www.madebyroz.se/prislappar-vita/415-0

Marinas Mix
0

Caraga har bra pris på plexitags nu i helgen.

Här hittar du dem. Så skriver du din text i meddelande rutan och glöm inte att ange koden TAGS.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

sonette
0

Vilken fin sida du har och fina smyckenFlört Jag förstår vad du menar men jag tänker att jag ska klistra dit lapp på baksidan av fat mm.Var köpte du dina eller har du fixat dem själv?/ Irene

Cessy
0

Jag har bara en silverfärgad tag som det står Cessy på. Kallar ju mig "Cessys Glas och Smycken" o så har jag visitkort där det finns fullständiga uppgifter om mig o hur man kontaktar mig.

sonette
0

Goldenbeadcat det" fanns inte det jag sökte"kom upp.Cessy har du inte i papp då utan såna andra hårda metall?Jag får nog göra som du kanskeGladTänka om lite /Irene   Tack för hjälpen ändå

Marinas Mix
0

Gå in på Caraga.se och i sökrutan skriver du facettag.

Så kommer du till en sida med tre olika plexitags.

ex här: http://caraga-butik.se/visa_produkt.asp?t=Plexitags+oval+17+x+11+mm+%94Facettags%94+100+st&id=4325&lang=sv

Under bilden har du en annan liten bild där du kan se de olika typsnitten på texten

_

[kissidor]
0

jag har silverfärgade diskmaskinståliga klisteretiketter härifrån till mina fat, jag har varit ganska nöjd med dem men har ju också insett att det hade varit smartare att ha även transparanta etiketter för de fat som inte har några mörkare eller opaka partier alls

Cessy
0

Finns det transperanta etiketter?

sanne62
0

golden: tyckte du det var billigt ?  449:- för 100 tags ?  Obestämd

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Marinas Mix
0

Hon har rea nu, så ange koden TAGS, så blir det billigare

_

Cessy
0

Jag betalade 1500 kr för 1000 tags i silverfärgad metall hos Lilla pärlan. Kan inte länka nu, men googla Lilla pärlan så hittar du. De kostar dock lite mera nu.

Marinas Mix
0

Rabatten hos Caraga är 150 kronor. Sista dagen att beställa är idag.

Och för mig som inte är någon storkonsument av tags, så tycker jag det var ett schysst pris.

_

anki1
0

Jag har tänkt mig att skaffa etiketter som kan sys fast på textil och dels såna som kan fästas på smycken. får ej vara dyra.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Mmadeit
0

Mina vävda band för textil har jag köppt HÄR
och de tryckta för att klistra på glas etc HÄR

sonette
0

Tack för hjälpen allaFlört Mmadeit jag skickade efter där du tipsade,vanliga vita.Får bli något lyxigare visitkort, men det kan man göra på datorn kanske./ Irene

Mmadeit
0

Visitkort kan man få rätt billigt då å då från vistaprint.

Cessy
0

#14 Se där fanns ju transperanta etiketter också - tackelitack. Nu har jag sparat ner både din o kissidors etikettlänkar, så någon gång blir jag kanske färdig att beställa sådana.Oskyldig Tack!

Ja vistaprint kan bli både bra o framförallt ganska billigt. Det här är ex. på hur mina ser ut just nu o de är från Vistaprint o jag har själv laddat upp bilderna (då när jag gjorde det var bilduppladdning gratisOskyldigSkrattande)

Cessy
0

Har eg. en nyare upplaga som hänvisar till min blogg istället för till facebook, men hittar inte den bilden just nu.

sonette
0

Jag har beställt små lappar.Vad fint ditt visitkort var CessyGlad

RedPoison
0

Jag har köpt ett armband där tillverkaren har satt fast ett liten raktangulär plackett som är 6x10mm. Är det någon som har sett några sånna? Känns jobbigt att fråga hon som gjort armbandet då vi gör samma sorts smycken. kanske är det löjligt att tänka så? Obestämd

Denna kommentar har tagits bort.