Välkommen Höstlegenden
Jag vill välkomna Höstlegenden som Medarbetare här på sajten.
Hon kommer att ha en positiv inverkan på hur sajten sköts eftersom hon har mycket erfarenhet både som Sajtvärd och Medarbetare :)
Välkommen Höstlegenden :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
ja, välkommen höstlegend ! 
Välkommen hit Höstlegenden!
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Tack så mycket Allamej och Sanne! 
Mycket fina saker har jag sett när jag har kikat runt i trådarna. 
Själv knyter jag lite vänskapsband. Ingenting avancerat.
Har ett påbörjat projekt om ett stickat armband och har lite funderingar om att införskaffa mig en pärlvävram eller en pärlvävstol typ denna: http://www.pandurohobby.se/Katalog/10-Smycken-Accessoarer/1045-Tillbehor/104505-Ovrigt/1/700100-Parlvav-vavbredd-95-cm
Tack för att jag fick bli medis hos er. Ser fram emot att få lära känna er alla på sajten! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Snälla köp en annan, den där kommer sakta att driva dig till vansinne… Talar av erfarenhet.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Välkommen!
Vad ska man ha som signatur tro?
Välkommen Höstlegenden
Åh missade dig Goldenbeadcat! 
Förlåt, men ibland så blir det strul i uppdateringen från servern! Tack så mycket, Golden! 
Tack leja och Cessy likaså! 
Allamej, hehe, nä då, då jagar jag efter en annan om du har sådana dåliga erfarenheter av den. Tack för tipset! 
Om jag hade vetat vad jag vet idag skulle jag aldrig ha köpt en sådan… Man kan säga att den är har glapp problem och att den inte passar sig till roligare projekt.
Men eftersom jag har sådana så kommer jag att sikta in mig på en bättre senare, eller göra en egen :)
Välkommen höstlegenden 
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Välkommen!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
#8 Allamej är Panduros vävram så dålig?
köpte en sådan på Panduros utförsäljning i solna för nästan ett år sedan, men har inte kommit mig för att plocka upp den ännu.
Även om det står på att göra listan så verkar den puttas ner helatiden av annat kuligt

nu kan den hamnat ännu längre ner efter ditt uttalande
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Tack så mycket, Niwa, Annicka och Mia! 
välkommen höstlegenden
!
Hej och välkommen säger jag också till Höstlegenden. 
Niwa, den gör det den ska men motvilligt. Och efteråt så är det ett ton trådar som du måste hitta hem åt.
Tack så mycket kissidor och FinaStina! 
Välkommen Höstlegenden
# haha Niwa jag köpte oxå en sån där, och den ligger oxå å väntar i kön för att bli använd men nja en annan gång *hihi*
Välkommen!!

Välkommen :-)
* ~* Ha en bra dag *~*