Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketter: köpbytsälj
Läst 843 ggr
GinaCosmo
0

Intresserad av att köpa...

Jag har byggt egna smycken i många år och tänkte därför se om det finns någon som säljer pärlor o annat kul för att bygga armband.
Armband är det jag byggt (och några halsband) och det är det jag själv använder dagligen, dygnet runt.

Har ni något att sälja så hojta!

Och är ni intresserade av att se mina smycken så kan jag lägga upp bilder på dom.

Men först och främst så vill jag alltså köpa allt som behövs för att bygga armband =)

P.S Oxå intresserad av tyger och annat när jag syr så har du något som bara ligger och skräpar så hör av dig!

// I like beeing a mess, that´s who I am.

sanne62
1

hej !

menar du att köpa från medlemmar här ? Obestämd

annars finns det ju en uppsjö av webshoppar !!  Glad

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

GinaCosmo
0

Tja…

Både av medlemmar och om jag kan få tips på bra sidor på nätet =)

Jag vill komma igång och bygga igen…

OCH sy! =)

// I like beeing a mess, that´s who I am.

Allamej
1

Om du kollar artiklarna så finns det en hel lista med webbutiker som är helt ok :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

sanne62
3

allamej: va bra att du tipsade om artiklarna för nu gick jag också in o kollade lite….där är mycket matnyttigt för mig, nu när jag ska börja pärla …Skrattande

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Allamej
0

Varsågod :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor