Hej alla! /"Ny" medlem
Hej. Har läst här i ÅR och har nu äntligen tagit mig i kragen och blivit medlem (och valt ett namn). Det är en väldigt trevlig stämning här inne och det ska bli kul att få vara med mer aktivt och inte bara läsa vad andra har skrivit. Pärla på / Månen
Välkommen :)
hej månen ! välkommen 
Välkommen hit
hej hej välkommen hit, ser fram emot en tråd i medlems galleriet sen oxå :-)
Tack så mycket alla! Absolut Mmadeit ska det bli en sådan tråd. Så fort jag hade blivit medlem igår så letade jag rätt på kameran för att ta kort på smyckena, men batteriet till kameran låg inte på sin plats. Förstår inte vad någon (jag?) kan har lagt den, kanske har den fått ben och sprungit och gömt sig ;). Det lockade mer igår att pärla än vad det gjorde att vända uppochner på allt här hemma (det lockar fortfarande mer att pärla) Men ska ta och leta rätt på den i dag, så om allt går väl så kommer en sådan tråd snart.
Hej Månen!
Visst är det konstigt att saker och ting får ben hemma? Känner igen mig. Ska bli kul att se din tråd!
Välkommen hit Månen :) Väldigt trevligt att du blivit medlem :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
välkommen i gänget!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
vad roligt att du tycker det är trevligt härinne och nu gjort slag i saken och gått med - välkommen
!
Välkommen hit!
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Välkommen!
Japp, en söt liten mini hatt av pyttepärlor. Har äntligen hittat laddaren, vet inte hur många gånger jag var och letade i den lådan som laddaren låg. Jag hade gett upp om att hittat den och börjat titta på om det gick att köpa en ny laddare, när jag tog ett sista varv, och jo där fanns den. Jag har tagit ett par test kort på smyckerna, tyvärr så blev dem inte så bra, men jag hoppas att med rätt ljus/bakgrund/inställningar att bilderna blir okej. I vilketfall som helst ska jag starta en egen tråd med mina smyken och bilderna får bli som de blir.