Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikett: off-topic
Läst 1493 ggr
Allamej
3

Musik som stärker

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Pärlor, musik, konst och design, allt hör ihop. Dans, rytm.. hela det estetiska området stärker oss i livet och själen.

Jag tänkte att vi kunde lägga in videos och bilder (ange alltid källa) i denna tråd för att stärka de som har det svårt. Hjälpa dom som ligger och framför allt hylla den underbara grupp av människor som denna sajt består av.

Jag börjar :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

trettielva
4

Så sant, så sant.

Skön! Jag jobbar på att kunna säga tack för de lärdomar jag får fastän de inte är roliga.

Jag är inte den typen som lyssnar på hög musik, men den här är kraftfull på många sätt Flört

Ur texten:

"Ain't nothin' in the world that can keep me
From doing what I want to do
'Cause I'm too proud, I'm too strong,"

Niwa
1

Du är så gullig Allamej!!

har tyvärr ingenbra musik som stärker mig, men kan ju lyssna lite här inne nu när jag behöver det!!!

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
0

Allt är möjligt

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Cessy
1

Kanske inte kampsång som stärker, men ff. bland de vackraste sånger jag vet o jag älskar att lyssna på den då o då.

jagga-ewe
1

Inte alls min musik egentligen, men det är en grym låt. Var med i BodyCombat-passet som fick mig "hooked" en gång i tiden. BC11, 2002. :) Får mig att känna mig stark o stolt och att jag minsann kan klara mig själv om det skulle behövas.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet