Dyoxides piercingar
Jo nu är det så att jag rätt så nyss börjat tillverka piercingar, eller hängen till piercingar så att säga, har hittat t ex örhängen och slaktat dom, lite pärlor, kedjor etc. som jag säljer, och blev tipsad om att lägga upp lite bilder här 
Detta är inte en säljestråd, observera detta.
Nu är jag ju rätt så ny till detta så jag vill gärna ha lite tips och sånt, t ex på tekniker, hur man kan sätta fast pärlor på ett bra sätt, vart man kan köpa material osv! Det jag gör mest nu är navelpiercingar eftersom det kan se lite konstigt ut med ett 8cm långt hänge ner för munnen … 
Note: bilderna jag lägger upp nu är inte färdiga piercingar utan bara själva hängena, ska sätta fast dom så fort jag får hem piercingarna jag ska sätta dom på
Vill gärna ha kritik, men helst inte en massa "men åh så fult"och sånt, då jag började för nån vecka sen med detta bara och har aldrig hållt på med sånt innan mer än typ pärla lite i 10-års åldern vilket är nästan 7 år sen…
De ser fina ut dyoxide men jag tror att man hade kunnat se detaljerna bättre mot en mörkare bakgrund, kul med piercingsmycken
inte så vanliga härinne.
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
#6 Tack för tipset, det ska jag tänka på! :)
coolt!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
#8 Tack :) åh, har inte uppdaterat här på evigheter… Har massvis med piercingar hemma som bara väntar på att bli sålda, haha xD