Cerama Syd och/eller Cebex
Finns det någon av er sydliga fusare som ska besöka Cerama Syd eller någon annan som ska besöka en Cebexbutik i Sverige inom den den närmaste månaden? Har nämligen nästan helt slut på mitt lim Cerama 42 o om någon ska dit så skulle jag vilja be denna att köpa limmet till mig. Givetvis betalar jag både lim, frakt o embaleringen.
Jag kan sticka dit en dag, cessy, om ingen annan har planerat ett besök där
Hittade mig gamla limflaska som hade försvunnit och det limmet var fortfarande helt ok
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Ja hinner du någon gång i dec. eller senast januari - för jag klarar mig nog så pass länge, så vore jag jättetacksam Needful,
för jag vill ju så gärna ha det då jag aldrig fått märken från det på glaset efter fusningen.
Fixar det sig inte så säg till - du kan isåfall beställa från Cebex för avhämtning i Mölndal (strax utanför Göteborg). Jag kan isåfall hämta det och skicka vidare till dig.
Vet att det brukar ankomma Mölndal på torsdagar och har för mig att man behöver beställa torsdagen veckan innan för att de ska få med det i veckosändningen.
Tack Artafale! Det är ju du Needful som får säga om du kan o kommer köra dit då inom de närmaste månaderna o att du själv behöver något där?
jobbar kanske din man i malmö förresten? för då kan jag ju avlämna på hans jobb, är alltid rädd att limflaskan ska klämmas till i posten 
men visst kan jag köra dit, det ligger ju nära IKEA hihi
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
Frågade honom o jo då o då är han i Malmö även om han just nu jobbar delvis henifrån o så är han nu vidare på nästa Ikea projekt - iddevalla, men 1-2 dagar i veckan är han oftast i Malmö så ja det vore kanon om du kan lämna det till honom för även jag är ju nervös för flaskan. Jättebra om du kan nyttja resan till något för din egen del också Needful. Du får höra av dig när det passar dig o säga då vad jag blir skyldig så för jag över pengar till dig o så får vi komma överrens om vilken dag som passar dig o Göran. Jättegulligt av dig o jag blir så glad över att veta att det kommer lösa sig med mitt behov av lim.
-----------------------
Tillägg: För att inte lyfta upp tråden, men ändå uppdatera info, så var jag själv hos Cebex i Malmö ör några veckor sedan. Så nu klara jag mig med lim ett tag till😇😃