Köpa smycken
hejsan!
har någon av er smycken man kan få köpa ?
Helst inte guld.
=)
Blommor är fint. Älskar silver. Rött är fint och blått. helst armband och örhängen =)
Älskar hemma gjorda smycken =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Kolla igenom medlemsgallerierna och se om du fastnar för något, kontakta sedan den personen via PM så att det inte blir en kamp för att visa upp sig :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Så roligt att du är intresserad av att köpa smycken!
Det är säkert många här inne som kan tänka sig att sälja. Jag lade upp några extra smycken i min galleritråd som borde passa in på dina önskemål, du är självklart välkommen att höra av dig om du ser något som intresserar dig i tråden: http://smyckestillverkning.ifokus.se/discussions/4f134581d3b4fd330d011f6b-maries-silversmycken-galleri
Hej på er!
jag har försökt att hitta ngt. Men jag tycker det är jättesvårt att komma ihåg vilket nummer det är på smycket jag gillar och dessutom tycker jag det är jättejobbigt att gå igenom alla de 300 trådarna med 300 svaren i =/
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Jag försöker hålla en konkurrensfri stämning här inne så därför gav jag det förslag som du fick :) Och att hålla koll på nummer och person så är det väl rätt enkelt att kopiera över till ett dokument :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
5# Äsch, jag letar någon annanstans eller går igemom allt när jag har tid =) Men Tack ändå och lycka till! =)
Men vi kan ju inte skrämma bort potentiella köpare med våra långa och krångliga trådar! :) Ska vi inte säga att de som har något som de tror kunde intressera Toxics t.ex. lägger upp max 3 bilder i denna tråden? Det är ju en ganska utförlig beskrivning i trådstarten (blått, rött, blommor, örhänge, armband…)
har både örhängen halsband och armband med blomman i min Avatar men inga bilder här dock finns det på facebook på min Mmadeit sida kan få fram stenar till blommans mitt i de flesta färger allt är bara en fråga om tid….