Uppdatering om Snyblet
Hej på er!
Har inte varit så aktiv här på det senaste. Semester och jul och ja, ni vet… livet kanske!
Hursomhelst, så "gick" jag på Tanya Veits webinar (hon som har aaeglass) i mitten av december och blev jätteinspirerad av allt hon visade. Blev naturligtvis tvungen att handla en massa nya prylar (det tar aldrig slut!) och testade lite häromdagen.
Jag har aldrig varit på ett webinar förut. Jag hade lite otur med att det laggade väldigt (man ska helst inte ha trådlöst nätverk) så nu så här efteråt kunde jag kanske lika gärna köpt hennes video, eftersom jag missade en del av filmerna hon visade + att man bara har tillgång till webinaret i 30 dagar efteråt… Om man köper videon har man ju den för alltid!
Tanya är väldigt entusiasmerande och man blir oerhört inspirerad och sugen på att skapa.
Jag har också under tiden gjort mig en liten liten blogg… där jag lagt ut bilder på mina första test av Tanyas Picasso-teknik. Min blogg finns på Tantverk. Känner mig väldigt blyg och lite dum, men om man nu skapar sig en blogg så borde det ju vara meningen att folk ska läsa?? (försöker peppa mig själv).
Kram på er allihopa!
Jättefina Picassocabbar du gjort.
Jag har sett att videon finns på webbshopen men undrat om det varit något, men nu blir jag ju mer sugen. Nå nästa gång de har rabatt (de brukar ju köra 20% då o då) så slinker kanske videon ner tillsammans med lite dekaler då

O jättefina hjärtan du har slipat fram. Roligt att se din blogg Snyblet, men lägg även gärna upp dina bilder här också

åh vad fina de blev snyblet
! så roligt att se att det faktiskt går att lära sig att göra så läckra cabbar som visas i annonserna för webinaret och för videon. dina hjärtan och andra smycken är också ljuvliga 
Det är så roligt med Picassocabbana Cessy! Jag har 100 idéer i huvuet, de ska bara ut i händerna… och händerna vill inte alltid som huvudet vill… Jag har inte sett videon, men jag antar att det är samma vi såg på webinaret och jag tycker att det är väl värt pengarna. Om inte annat så blir man inspirerad!!
Lägger upp bilderna här också. :)
superfina!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
snyggt !
jag känner inte igen många av glasen…vad är det ? eller du har själv ritat på glaset ?

Riktigt häftiga cabbar! Så spännande att gravera direkt i det dikroiska skiktet! Det blev ju superbra, och inte märks det att det är dina första picassocabbar! De ser proffsiga ut. 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Sanne, det är vanligt dichroiskt glas som jag har graverat på. Jag får träna på att hålla armen still :) men det är hur kul som helst.
Tack så mycket för de positiva kommentarerna!
Riktigt snygga cabbar!

Glittertind
Fina bilder på dina graverade cabbar Snyblet o roligt att du la upp dem
Jätteläckra!
hm aae-glas kom ju med 15% igår (gällde dock inte videos) så jag tänkte att jag kunde ju ta några stora ekar (dekaler) o så videon, men videon var ju redan slut, så jag struntade i dekalerna också. Har ju ff. några stora ekar kvar, men totalt slut på de små o det är ju eg. dessa jag borde prioritera att få tag på. Undrar dock om aae-glass kommer komma med fler videos igen eller om de 100 de hade var allt de tänkte sälja?
Hm, vad konstigt Cessy! Trodde att de ville sälja, men å andra sidan såg jag att hon kommer med ett nytt webinar i februari (tror jag det var). :(
Tack för de snälla kommentarerna!
Wow, vad fina dina cabbar är! De liknar verkligen inget annat glassfusing arbete som jag har sett tidigare! Verkligen häftiga och originella.
Riktigt häftiga cabbar Snyblet!!
Det får jag nog testa en dag…
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka