yaeh!!
jag fick en förfrågan om att köpa ett av mina smycken via Facebook.
har fått några av vänner innan men nu av en för mig okänd person.
Känns jätte kul att de uppskattas
Sedan har flera personer som jag inte känner eller vet vilka de är tryckt gilla på min FB sida, sååå kul måste dela med mig av min glädje till några förstår mig.
Hälsa gärna på mig på Facebook.
Grattis Niwa! Jättekul
fantastiskt kul…grattis….
jag blir glad varje fredag när jag får rapport på hur många som varit inne på min hemsida….
Grattis, vad kul att okända vill handla av dig.
Ja det känns jätte kul, en liten ego boost
Sanne62: ja på FB får man se vart de kommer i från också,samt lite olika statistik.
Jag har besökare från bla USA o Indien det känns jätte kul
Nu skriver ju inte jag ut priser eller att jag säljer smycken då jag vill ha kvar min frihet att kunna göra det jag känner för. Fick beställningar på likadana armband av flera personer i min närhet och då blev det inte lika roligt, blev så mycket samma då. så det känns extra kul att folk frågar om de får köpa

Kul och håller med dig att jag vill inte göra en massa samma.
Men det som är kul att göra och då är det extra roligt om någon vill köpa.

Vad ska man ha som signatur tro?
Grattis! :) Alltid roligt när någon man inte känner vill köpa. Fast man ska ju å andra sidan heller inte underskatta vänner som vill köpa heller, många tycker ju helt enkelt att det är extra roligt att bära smycken om de har en personlig relation till personen som har gjort dem.
'oh nej underskattar inte alls om vänner köper, men när någon vilt främmande kontaktar en för att de gillar något de sett på nätet det känns lite speciellt
Sanne62: Jag kan göra samma smycke flera ggr, men om det blir exakta färger el liknande så försvinner lite av skapande processen än om man får välja o vraka helt själv som man känner för just på
Grattis! Så roligt!
Grattis till beställningen
Håller med dig att beställningar inte alltid är roligt (även om man känner sig smickrad) Jag har en tendens att tappa inspirationen när jag inte får "skapa fritt". Men det är riktigt roligt när de vill köpa något man redan gjort (och har kvar)
Grattis Niwa!!
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
o så roligt, grattis!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Grattis! Har också nyligen startat en fb-sida och det är alltid lika spännande att se om någon har gillat eller kommenterat.
Niwas facebook har jag redan gillat så den ser jag vad som händer på :-) och lika så annicas Är det fräckt att fråga i denna tråd om namnen på sannes & limaros facebook sidor? (Min heter Mmadeit såklart ;-)
jag har inget FB-konto och kommer ALDRIG att skaffa 

#15 vilken är din fb sida, jag håller på att starta en också http://www.facebook.com/groups/403322296408761/ men jag känner att jag inte riktigt är färdig att visa så mycket än.
#0 jag är en av dom som gillar din sida också, riktigt fina saker gör du tycker jag.
ah "läste fel" när du skrev om hemsidan och rapport.

Grattis Niwa! Visst hoppas man på den typen av försäljning när man lägger upp en sida på fb? Jätteroligt att du lyckades! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Min FB sida går under namnet Limarodesign :) Har inte lagt upp jättemycket än, men det kommer :)

#24 tack och det var bra jobbat att lista ut vem jag är så snabbt