SILVERSMIDE
Jag är så glad!!! Har anmält mig till en sommarkurs i Silversmide!!! 5 hela dagar, så då borde jag väl lära mig grunderna…ska bli så himla skoj :-)
ja, det förstår jag att du blir glad av…låter verkligen kul…
va roligt!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Det låter superbra, det e roligt! :D Jag gick själv en kurs men det är 13 år sedan…nåja det blev min bröllopskrona i varjefall
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Åh - jag önskar def. att jag fått gå en sådan lång kurs i sådant man längtar efter att lära sig för då blir det ju i alla fall mer än en introduktion o att man har hunnit testa så pass mycket att kunskaperna faktiskt börjat fästa. Lycka till med din silversmideskurs o hoppas den blir jättekul o givande.
annicka : kan vi inte få se din brudkrona ?? 
Låter jättekul Gosa. Var är kursen? (för du bor väl inte så långt från Göteborg?)
Tack alla, ja jag tycker själv att det ska bli superkul 
Kursen är vecka 27 må-fre, på Mullsjö folkhögskola.
I kursen ingår helpension (alltså mat och logi alla dagar) det tillkommer kostand för silver (beroende på hur mkt man använder) och kostnaden är 4.190 kr
Kanske någon mer är sugen????
Å, det låter ju superkul :) en sån kurs hade jag gärna gått…… Jag har anmält mig till två helgkurser i Silverlera, en nybörjare o en fortsättning sen en helgkurs i silversmide och en dagskurs för läderarmband med silver. Ska bli så kul! Men en hel vecka vore ju helt underbart ;)