Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1886 ggr
sanne62
1

förvaring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har precis varit på maxi och hittade dessa plastbackar som verkar perfekta till mina pärlor, trådar, lås mm mm

mått 40x30x18

alla innerlådorna är lösa, så man kan lyfta ut dom…

nu ska här bli ordning o reda så jag slipper en massa burkar o kartonger som står utspritt på vår extrasäng i "hobbyrummet"…

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Niwa
0

Ja den ser bra ut, det cirkulerar flera varianter av den på marknaden just nu.Är bra sugen på en själv fast att ha som "medicinskåp" till plåster,medicin et.c

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annicka.C
0

Det ser jättebra ut SanneGladVar den dyr??

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

sanne62
1

nej…inte jättedyr…129:-/styck om jag minns rätt …

Niwa
0

Finns en variant på clas ohlson oxå

Limaro
1

Ser bra ut! Jag har den här http://www.clasohlson.com/se/Förvaringslåda/Pr406997000 för mina pärlor och silvertrådsgrejer, tycker den är riktigt bra!

sanne62
0

den ser också ut att funka bra….

Mmadeit
1

hihi jag kan inte annat än le när jag läser denna tråd, för minns ju när jag själv hade en liknande låda som var PERFEKT… men oj vad snabbt man växte ur son låda… nu har jag 2 st billy bokhyllor med lådor i… å det börjar välla över även där…

:-D

sanne62
0

jaja … jag har 2 och en halv billyhylla som är proppad med diverse…glas, tillbehör, verktyg mm mm

dessa 2 backar jag nu köpte är redan fyllda…men eftersom vi planerar att slänga ut sängen och sätta in en lång bänkskiva med många lådhurtsar under, så nöjer jag mig så här så länge …..

vi får väl snart bygga ut….

Mmadeit
0

haha ja vi satte upp en frihgge bod på tomten dit glaset fick flytta har ju turen att ha ett rum så egentligen mer än 2 billysar men dem är det BARA pärlor i de andra 3 billysarna och lådhurtsar bänk skåp etc är blandat med tyger och annat pyssel symaskiner och sånt ändå "smyger sig" vissa saker ut i andra skåp…. min man håller på att få FNATT *hihi*

sanne62
0

mmm…mina kumihimosaker har fått sin plats under soffbordet…måste samla ihop det i hobbyrummet snart ….Skäms

[Timantis]
0

Har med en Claes olsson låda samt några små boxar. Tycker jag har massor men inser att jag har låååång väg att gå.Förvånad Flera billyhyllor har jag ju inte plats med så jag får nog lägga ner istället ;)

Niwa
0

åhh nej inte svära Timantis Flört

sanne62
2

lägga ner ?????? FörvånadFörvånadFörvånad

så länge det finns minsta plats för syret att cirkulera i hemmet så finns det plats för fler pärlor och mer glas mm mm

Cessy
0

Tja jämnfört med glas så tar faktiskt inte pärlor så stor plats o pärlorna har jag upplavade i ena förrådet. Numera har vi t.o.m. glaslådor i sovrummet o under sängen o i groventren. Köper jag mer glas/formar så måste jag nog ta ytterligare rum i anspråk till att ha mina glasbackar i. Som Sanne säger, så länge luften kan cirkulera så……………OskyldigFlörtSkrattande

Snyblet
0

Härligt att läsa att det är fler än jag som breder ut sig i hemmet. Jag har lite olika stationer här och där för mina olika projekt. Nu har mina 2 äldsta barn flyttat hemifrån och jag tittar lystet på deras gamla rum :)

sanne62
3

Förvånad TITTAR LYSTET PÅ DERAS RUM ????? Förvånad

vad väntar du på ??????????????? Skrikandes

[Timantis]
1

Man blir tydligen galen oxå Flört

Det värsta är ju alla andra projekt jag har. Hur ska jag hinna med allt men men det ordnar sej nog hihi

Allamej
4

Inte galen, passionerad :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Snyblet
0

Haha Sanne! Jag väntar på energi för där står nu bara en massa skräp :)

sanne62
0

snyblet: köp genast hem ett flak RED BULL !!!! Flört