sömnlösa nätter...
gav mig denna idén. Jag har fött 3 barn varav ett är ett änglabarn och jag vill gärna ha med honom i mina smycken jag gör till mig själv och jag har länge velat göra en annorlunda ring med barnens namn på.
så ett par nätters funderande (tänker bäst då :) ) så kom jag på denna idén. 2 smala ringar och en liten guldklimp som håller ihop dessa, och precis så är det i livet också. Blev riktigt nöjd !

Vilken fin tanke som du omvandlat i en så fin och personlig ring, förstår att du är nöjd
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!
Så vacker ring! Vacker glans du fick till
Ingrid-Marie

Fin o personlig ring, gillar speciellt detaljen med gulddroppen som håller samman de två ringarna. 
Medarbetare på Smyckestillverkning
Mina bloggar: Manekis Pärlblogg ~*~ Wildroses and blackberries
Verkligen en fin idé och en enkel men vacker design! :)
Paulina
Fin ring med annorlunda o personlig design
Ett jättebra idé o en mkt vacker ring! 
en fin och kärleksfull tanke och en vacker symbol för att du bär alla dina tre barn med dig
!

Kan bara instämma.
Vad ska man ha som signatur tro?
Mycket fint - både ringen och tanken bakom. 
Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig be. Sluta aldrig önska - under kan ju ske!
Fin, och fin tanke
Vackert.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Så vacker!
Jätte fin ring. länge velat göra ett namn smycke med båda mina pojkars namn men inte kommit till skott då jag inte riktigt vågar möta omgivningens oförståeende.
Tack alla ni för era fina kommentarer!
#13 oförståelse är ofta rädsla och okunskap och inget som ska hämma dig i dina känslor! Vill du så tycker jag att du ska! Jag pratar ofta om min son och han finns med oss överallt han är ju lika mycke mitt barn som de andra 2!
Vacker ring!
Vilken ide!
Och den blev ju jättefin och symbolisk.

Vilken vacker ring! Jag förstår att du, med all rätt, är nöjd med den.
Jättefin ring!!
Jättefin ring, personlig och vacker!!!

Vilken fin ring och vacker idé!
Om nu trådskaparen läser härinne, för ringen las upp jan 2010, så är ringen verkligen jättefin.
så fint!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.