Var hittar jag detta?
Hallojsan, vet inte om detta är rätt ställe att fråga på, men men, det är värt ett försök i alla fall. :P
Jag är väldigt förtjust i att knyta kameraremmar, men det är ganska jobbigt att alltid köpa hem en rem och sedan paja den för att få dem delarna man behöver, jag kan hitta läder utan något större problem, men dem där små remmarna har jag ingen aning om var man hittar… x(
Någon som vet var man hittar sånna?
//:Nanna, knytaknutar.
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Kanske du kan hitta dom i nån syaffär med bra band sortiment?
Följ mej gärna på Instagram Ideal_smycken
#2 Har kollat i syaffärer, men har inte lyckats hitta något sånt, men jag får väll kolla vidare. ;)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
är det de tunna svarta snörena du vill åt? hur breda är de?
grossgrain ribbons svart valfri bredd valfri längd
#4 Japp, dem tunna. =) Dem ska vara typ 10-12 mm breda, tror remmarna kallas nylonremmar.
#5 Wow, tack! =D Dem får jag prova beställa hem, det ser ut att vara rätt ju. 
#8 Hihi, ser ut så ja ^^
jag är skadad ;-) å har spenderat aldeles för många timmar med att P-surfa (altså Päääärl surfa)