Jättefina!! (och missen var inte dum heller)
Två fina cabbar du har gjort o så ser du ut att ha en fin kisse också 
nice!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
ja, så har det hänt igen….en till på listan av beroende….. 
ja 2 hotpots är faktiskt bra att ha…
när man väl fått det att funka, så vill man bara glas mer o mer …. 

Fina cabar. Kul at se allt som görs.
Vad ska man ha som signatur tro?
ajo…lite synd att den nedersta har kasat iväg lite bara…..men sånt händer i de bästa familjer…..

#om du vänder på den och sätter hänget under den ensamma röda så kommer det att bli väldigt fint.
Kunde inte låte bli…köpte detta på ebay och lite till. http://www.ebay.co.uk/itm/Delux-Fused-Glass-Starter-Kit-Ideal-for-the-HotPot-Microwave-Kiln-FGK02-/150712845845?ssPageName=ADME:L:CORT:GB:1123
Härligt! Fina cabbar!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Fina cabbar Tiff
Ja man vill bara ha mer o mer…
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Kul med fler som gör cabbar! de är helt underbara!

Glittertind
Fin ny cabbe
o ja glas är farligt för man vill bara ha mer o mer o ……..

mmm…det känns som det gjorde att vänta på tomten när man var liten….
Nu har jag fått beställt lim E6000 och så har jag köpt lite halsbands Balis och lite ringstommar….hoppas att dom kommer snart vill ju att min cabbar Skall bli smycken….sen blir det nog en lite beställning från Kina måste ju ha örhängenstommar så att jag kan göra örhängen. För nu när man har köpt en hot pot så måste man ju inhandla en del….hm sen blir det nog köpstopp för ett tag. 😃😃😃
Fina cabbar Tiff. Det finns alltid mer och mer som man "behöver" hela tiden, så köpstopp är svårt att genomföra, iallafall för mig :)
Lycka till med köpstoppet Tiff
, du kommer snart på massor "du bara måste ha". Din hot pot kommer att stå dig dyrt!!! (men visst är det kul - värt vartenda öre)
köpstopp ???????????????????????????
sånna fula ord ger mig anfall ….
och kan bara botas med glas, pärlor och tillbehör…
Nu har jag fått mitt lim och Balis från USA ! Så nu innan jag börjar kleta med limmet…så undrar jag ! Hur mycket lim behöver man kleta på….tar man väldigt lite? Har E6000 hur lång tid tar det för att torka?! Ett dygn eller?! 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
Du tar liite lagom, du bör räkna 2 dygn om du ska vara helt säker.
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka
Häll ut en liten dutt E6000 på ett papper o på omedelbart med korken, för limmet blir snabbt fördärvat. Använd sedan cocktailpinnar eller tandpetare till att ta o bre ut lim på bails, ringstommar m.m. Ta inte mer lim i dutten än att det räcker till max 4-6 bails, utan ta hellre nya duttar efterhand du behöver mer.
Detta sysslar jag med annars http://louisestiffanypyssel.se/index.html
Wow så mycket läckert du gjort!!!!
Jättefina saker du har gjort o dina olika änglar var verkligen superfina🙂
Jättefina Tiff 😃!
Mvh.Annicka
oj ! där var mycket jag tyckte var fint…bl.a delfinerna, fjäril-svärmen, sjöhästarna mm mm
Håller på med en ny hemsida testar denna hemsida gratis….har en hem sida på ONE med….men den är så krånglig….