Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketter: evenemangtillställningar
Läst 2397 ggr
tistelflikkan
2

Pärla! 3-5 maj 2013 i Göteborg

Hej alla pärlor!

Vill tipsa om en ny pärlkonferens som är helgen 3-5 maj i Göteborg. Pärla! (som den heter) kom till i abstinens från sthlms-träffarna och jag hoppas att det blir en himlans trevlig helg med kreativt utbyte, social gemenskap och massa roliga tävlingar etc :)

Jag som gör Pärla! heter Linda Gustafsson och har gjort smycken av pärlor i ungefär 8 år.
För mer information kring deltagande, sponsring etc gå in och titta på www.parlagbg.se

Välkommen att Pärla! i Göteborg!

tistelflikkan
mat: lindassmultron.blogspot.com
smycken: www.smyckorama.se

katsy
0

jippie!

Låter spännande Skrattande

Har varit sugen på att gå på pärlträff tidigare men har inte haft möjlighet att resa iväg med övernattning å dyl…

ska kolla in det direkt!!

tistelflikkan
0

vad roligt att du gillar't! ja, ibland har man inte möjlighet att åka iväg av olika anledningar, därför tycker jag det är jättebra med många träffar, på olika delar i sverige :)

du är varmt välkommen :)

för mer kontinuerliga uppdateringar kring Pärla! så kan man gå in på http://www.facebook.com/parlagbg och gilla vår facebooksida.

tistelflikkan

jagga-ewe
0

Åh, det vore jättekul, fast en lite svår helg för min del. Får se vad som går att lösa.

Hoppas det kommer kontinuerliga uppdateringar på er egen sida oxo, för oss som inte har fäjsbåck.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

trettielva
0

Kul!

tistelflikkan
0

vi uppdaterar hemsidan också, men inte lika frekvent och det blir lite annorlunda uppdateringar, typ nya sponsorer, mer informationssidor etc. hemsidan är mer informerande, medan andra forum så som här och på facebook till exempel är mer kommunicerande :) all info som finns på fb finns dock också på hemsidan :)

tistelflikkan

tistelflikkan
2

Idag är det exakt en månad kvar till deltagaranmälningen för Pärla! 2013 öppnar, det vill vi fira med en tävling!
Tävlingen går ut på att skapa något av pärlor, i "våra" färger grönt, rosa och turkos (se loggan). Du väljer själv vad du vill göra för kreation, det viktiga är att alla tre färgerna är inkluderade samt att den till största delen består av pärlor. Du får lov att använda max 2 kompletterande färger i din kreation.

När du är klar med ditt bidrag, sänd ett foto av det till info@parlagbg.se tillsammans med en kort text kring tanken bakom din kreation senast söndagen den 18 november.

Tre personer vinner vars ett hemligt paket. Vinnarna utses av en jury bestående av Linda Gustafsson och Nils Linde och avslöjas senast söndagen den 25 november.

När du skickar in din anmälan godkänner du publicering av din kreation (samma bild du sänt oss) samt ditt namn på internet, så som facebook, hemsida och liknande. Du får skicka in max 1 bidrag per person.

Lycka till!

tistelflikkan

Marinas Mix
0

skojigt värt att fundera på om man kan ta sig dit

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

ommok
0

Jag har tänkt åka dit, har ju min dotter i Gbg och därmed boende om jag vill. Hon vill också vara med den här gången. Skrattande Vore roligt om några "kändisar" dyker upp!

Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.

Marinas Mix
0

Skulle i såfall bara bli ett endagsbesök för min del.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

tistelflikkan
0

Vad roligt att ni vill komma! :D

tistelflikkan

tistelflikkan
1

God morgon!

Nu har vi öppnat deltagaranmälningen :)

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHUtMzI0bURnMzlEb3o3Y1kzZ2tiMXc6MQ#gid=0 är direktlänken till formuläret där man kan anmäla sig.

Hoppas att ni vill komma! :D

(iiiih, det här är så spännande!!!)

Välkommen!

tistelflikkan

tistelflikkan
0

Gott nytt år önskar vi på Pärla!

Vi vill också passa på att påminna om att anmälningen är öppen till 15 januari - det finns alltså fortfarande chans att norpa en plats på Göteborgs första stora pärlträff!

Välkommen!

tistelflikkan

tistelflikkan
1

Äntligen har vi gått ut med vilka butiker som kommer till Pärla! 3-5 maj 2013 :)

Dessa kommer finnas på plats med sina butiker:

Anjalu - www.anjalu.se
Hobbyimport LNT - www.hobbyimport.se
Lilla pärlan - www.lillaparlan.se
Fru Pärla - www.fruparla.se

Välkommen att titta förbi vid vårt öppna hus 4 maj eller kom som deltagare! Deltagaranmälningen är öppen fram till 15 januari :)

tistelflikkan

tistelflikkan
0

Yayy! Vi har lyckats förlänga anmälningstiden fram till 5 mars :D Så om du inte riktigt bestämt dig än för om du vill komma eller inte, nu finns det ännu mer tid att fundera ;)

Ytterligare en nyhet är att vi kan presentera även Canvas som butik på plats! www.canvasshop.se

tistelflikkan

tistelflikkan
0

Nu har vi släppt vår första införtävling! Temat är "det var i maj, när göken gol". För att läsa mer om tävlingen, se här http://www.parlagbg.se/tavling.html - det ska bli så himlans spännande att se vad som skapas på temat :D

För att delta i en införtävling på Pärla! måste du vara deltagare. Om du ännu inte anmält dig som deltagare så är det inte försent - sista dagen att anmäla sig är 5 mars.

Välkommen!

tistelflikkan

tistelflikkan
0

Om det är nån som inte hunnit anmäla sig och ångrar sig så finns det nu några sista minuten-platser. Sista anmälan är 20 mars :) OBS! Först till kvarn gäller :)

Välkommen!

www.parlagbg.se

tistelflikkan