Marshmellos armband
Nu finns det inte så mycket hos mig att visa upp än, men tänkte att det ändå kunde vara roligt att göra det. För snart kan jag förhoppningsvis visa upp lite mer. 
Det var förra veckan jag fick ett litet ryck, och tänkte att jag ville ta tag i det där med armband, då jag hittat youtubevideos där en tjej tillverkade armband, och det såg så roligt ut, haha. :)
Hoppas kunna visa upp ett wraparmband snart! :D
Först ut är ett enkelt 5mm flätat läderband, som jag fäst med ett magnetlås.
Och ett smalare armband, två stycken 3mm flätat läderband, med silvriga nitpärlor på. :)
Och sen kommer ett armband med ett 5 mm band, och tre stycken 3mm band, lite "flätat", med pärlor, och något silveraktigt…
Jag minns inte vad det heter, kanske att dom stora pärlorna är gjorda i glas? Fina är dom, pärlorna, iallafall tycker jag. :D
Jag är ju verkligen nybörjare, men det är roligt! Och hoppas jag kan lära mig massa tekniker. :)
tuffa armband
jättecoola!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.

Kul och fina.
Vad ska man ha som signatur tro?
Gillar dina arband!
Tack så mycket allihopa! Vad glad jag blir! 
Du är fint på gång! Snygga armband!
Glittertind
Jättefina wrappisar du gjort
alltid snyggt med läder - roligt att se att du har kommit igång med wrappisar nu
. lite beroendeframkallande, inte sant
?
nice!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.

Fina wrappisar! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
Tuffa och välgjorda armband!
Glittertind
Jättfina armband! :) Riktigt snygga!
Tänkte lägga upp nån bild själv på de smycken jag gjort men har inte lyckats med det än. Får det inte att funka. Men det blir nog när jag knäckt nöten :))
/Mimzzie
väldigt snyggt.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk