Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etiketterköpbytsälj
Läst 5339 ggr
[Camia7]
4

landskapsring

Hej:) jag letar efter en landskapsring Dalarna om det ens finns en för dalarna. Vet någon vart dom finns att köpa och hur den ser ut om en sån finns?:)

VildaVittra
0

jag blev nyfiken och googlade. Dessa ringar har landskapsblomman graverad, så dalarnas blir då med en ängsklocka.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

VildaVittra
0

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Camia7]
0

Ja jag hittade bara en ring när jag kolla på google och det va den svindyra guldringen med några vetestrån på? Eller vad det heter?

VildaVittra
0

Mistel, inte vete. 😉

Gå till din lokala guldsmed med bilden plus en bild på ängsklockan och hör vad denne tar för att tillverka en åt dig i det material bu vill.

[Camia7]
0

Hehe:) okej ja jag kan tänka mig att det skulle bli dyrt men kanske värt det när man väl har råd :)

flower1
0

I silver blir det inte lika dyrt ;-) Nu vet jag inte hur det är med Dalarna, men på t ex Gotland har alla guldsmedsfirmor sådana i lager, både i guld och silver (med gotlandsmönster). Håller med Vilda Vittra - gå till din lokala guldsmed och fråga vad det kostar. Silver behöver inte bli så dyrt.

Här är min hemsida.

[Camia7]
0

Okej :)