Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettoff-topic
Läst 1044 ggr
Niwa
2013-05-08 23:38
3

oops

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag surfade runt efter inspiration och snubblade över detta, först trodde jag att det var mitt men….. tydligen gillar fler vita armband 🙂
Är det bara jag som ser likheter😃
http://bettystephan.com/images/white_big_brace.jpg
mitt:

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Allamej
2013-05-09 09:38
0

Likheter kanske men ditt är mer subtilt och användarvänligt 🙂

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Lorita
2013-05-09 10:13
0

Inte så likt att man kan kalla det plagiat i alla fall, det i länken har ju pärlor över hela, ditt har partier utan pärlor tex och det finns inte i länken

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Sussielull
2013-05-09 11:02
0

Njae - inte så likt, men ditt är vackrare😃

Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut. / Nalle Puh

Cessy
2013-05-09 11:06
0

Tycker inte heller det är så väldigt likt, men som sagt var - ditt är mycket vackrare Niwa🙂

Niwa
2013-05-09 12:26
2

nja plagiat tror jag inte helller,eller vem surfar inte efter inspiratione då & då 😃
Mitt minne är ju inte det bästa och när jag såg armbandet så blev jag först chockad för jag trodde det var mitt men det låg på en web plats som jag inte lagt upp det på, sedan insåg jag att- Nej så gjorde inte jag mitt armband,det var så jag hade tänkt göra det men tyckte det blev för mycket och gjorde mitt lite "renare". ja förutom att hon använt stomme och inga lås.
Men snacka om att hjärnan spelade mig ett spratt, trodde först att någon "lånat" min bild utan att fråga för att sedan inse att jag inte använder svart duk när jag fotar inte heller stomme använde jag utan bara mjukt skinn.
Nej jag tyckte det bara var intressant att jag blev lurad  en kort stund som ändå gjort det och att man kan ha så lika idéer fast i olika delar av världen 😃🤔 hade det dykt upp ett liknande här inne hade jag inte blivit lika förvånad 🙂

Hälsa gärna på mig på Facebook.

mialycktman
2013-05-09 20:06
0

nej ditt är mer stilrent och vackert!

Lyckomia 

Hemsida: www.nogg.se/lyckomia

Blogg: www.lyckomia@wordpress.com

Lyckomia finns också på facebook.