Inspiration.
Jag hittade denna sida på facebook och tyckte hennes vingar var läckra. Delar därför den med er som inspiration!
(De är gjorda av glas av vad jag förstått men jag vet inte om det räknas till glasfusing?)
Jag personligen hade svårt för ansiktet på dockorna men det är mer för att det inte är min stil, de är otroligt välgjorda.
Den där sidan kan bara facebookanvändare gå in på men dom är välgjorda, dock inte i glas, jag tror mer på nån lera eller eclectic plastic
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Dom var fina, välgjord. men jag tyckte det var mer älvor än änglar. de såg lite busiga ut. Ine helt snälla.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Det står i beskrivningen i hennes Etsy-shop att vingarna är gjorda av Angelina film, som är ett cellofanliknande material med skimrande färger.
Undrar hur hon gör vingarna. Angelina film är väldigt tunt så vingarna måste vara gjorda av flera lager som på något sätt fogats samman, eller av något annat material som sedan belagts med Angelina film. Det skulle vara intressant att prova göra smyckekomponenter med samma metod 🙂
Som sagt, jag hittade bara sidan och ville dela med den med er.
Skulle vara sjukt snyggt att göra smycken i det materialet!
Jag läste på nån länk på en drake hon gjort där det stod glas men som sagt så har jag inte koll på sånt där. ;)
Ja det var roligt att se detta. Tack för att du visade🙂
Varsågod.
Kan jag inte dela med mig av erfarenheter vid smyckestillverkning pga att jag är nybörjare 😉 kan jag dela med mig av annan erfarenhet, som snygga saker jag hittat på nätet som ger inspiration. 😃