Smyckestillverkning iFokus

Smyckestillverkning

Etikettpärlcaf-et
Läst 808 ggr
shyme
0

smyckeshemsida

Jag har registrerat en egen domän för att lägga  ut en hemsida för mina smycken. I första hand är det för att ha en sida att hänvisa till med info och länkar till där jag säljer mina smycken. Jag har gjort några enkla sidor med kontaktinfo etc.

http://shymedesign.se/

Ser det bra ut?  Är det något mer jag ska ha med?

/Jenny

Lemonad
0

Det ser jättefint ut. :)

Lite tips (om du vill ta emot sådant):
Skriv lite om vad signerat.se är under länken köpa smycken för att fylla ut sidan och locka in kunder på signerat.se
Din facebooklänk finns inte. Är det medvetet utelämnat för att det inte är klart ännu? =)

Nu har du ju som sagt just startat upp, när du är igång, lägg upp dina bloggmeddelanden under "hem" som helhet eller ett litet stycke och länka sen till bloggen så blir det liv och rörelse på din sida och det märks att du är aktiv inom skapandet.
Alt exportera bloggen.
Om jag haft blogg sen innan och skaffade hemsida hade jag flyttat in mitt bloggandet på sidan (under länken blogg) för att samla allt på ett ställe, och hänvisat i bloggen till att nu har jag äntligen dragit igång med min hemsida och flyttar därför bloggen vidare till min hemsida. Nya och gamla läsare är välkomna att följa efter till *länk*.

Hoppas du inte tar illa vid att jag kommer med råd.
 :)