En liten kossa.
jättesöt !
Häftig!🙂
Fast jag tror du skulle vinna en del på att vända bilden rätt, så den superfina kossan syns bättre.
Jo jag kan ju också göra så (vända laptopen), men det stör mig att alla inte kan se den jättefina kossan riktigt, såMonika nu har ju tiden gått ut så du kan inte själv lägga in bilden på nytt. Därför så jag gick in o gjorde det till dig. Hoppas att det inte gjorde något för det är ju ingen som ser någon skillnad för jag har inte påverkat bilden något sätt. Bara vänt den på rätt håll.
Det blir alltid så när jag laddar bilder från mobilen. Vet inte varför.
Jag har samma problem! Mobilen vänder alla kort snett vart jag än skickar . Kossan är riktigt charmig 🙂

Jättefin kossa!!:)
Jättesöt!!! Jag ser bilden åt rätt håll!!
jag ser bra! Jättesöt!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.
Jo ni ser bilden åt rätt håll för att jag vände den.
Undrar varför det blir så att om ni laddar in från mobilen att bilden hamnar på fel håll??? Kan ju ingenting om sådant men kanske om ni frågar inne på mobiltelefoner eller supporten så kanske ni får ett svar o råd om hur man ska göra för att få bilden rättvänd då ni laddar in den.
Härlig kossa😃
Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut. / Nalle Puh
Man kan vända bilden när man laddat ned den till datorn.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

#12 du vänder den i datorn genom att förhandsgranska bilden och vända den då.
Jättesöt ko🙂
Mina smycken hittar du på Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3
Mvh.Annicka