Virkade Smycken
Är lite sugen på att virka smycken…
Är dock svårt att hitta mönster till detta, så därför vänder jag mej hit för att se om någon vet något mönster.
Gäller både i garn och metalltråd….
Tack =)
Här kan då åtminstone lära dig hur du virkar med garn :) Välkommen!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
jag tänkte göra virkade örhängen som mitt nästa projekt :) men de får ligga lite på is så länge, har tillräckligt med idéer och projekt på gång samtidigt *kan jag skylla på fullmånen?*
Helt tillåtet att skylla på månen :) Det kommer jag att göra :D
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
*haha* kanon…
om det inte vore för att jag har en smygande huvudvärk på gång, så hade jag suttit och pysslat som bara den ikväll… tar nog en tidig sänggång och full fart i morgon istället :)
#5 länken fungerar inte :(
fixad :)
nope :( eller är det för att jag har FireFox?
oavsett vilket virkmaja, så kan du ju alltid SKRIVA www.stinta.se så ordnar det sig nog 
äh, orka :P kan jag skylla på lågt blodsocker? :D
FF ska ju bara göra det enklare :) Särskilt om man har linkifikation :) Men alla länkarna i denna tråd är aktiva nu :)

Jag använder firefox, o länkarna brukar funka för mig… men jag gjorde kanske fel när jag lade in länken. Tur att Allamej är bäst på att trolla!

Panduro har en beskrivning på hur man virkar med metalltråd också:
http://www.pandurohobby.se/public/docs/pdf/vl/601863_virkat_armband.pdf
Tack så jättemycket för tipsen..
Ska genast kolla in detta =)