tags cancer
nån som vet nån bra sida där det finns snygga tags med rosa bandet form? helst då i silverfärgat för jag vill kunna ha dom även för prostatacancer o andra cancertyper.. så inte rosa bara (kanske finns i alla färgerna? om inte vill jag ha silverfärgade)
hittade några på den här sidan:
dom duger men tänkte om det va nån som visste nån mer man kan titta på som kanske är snyggare eller så? till ett bra pris såklart…
gaaaah mitt inlägg försvann
!
miuljo, om du använder en helt blank "awareness ribbon" så står det noga räknat inte bara för olika cancerformer utan vad som helst som man kan vilja väcka en medvetenhet om. här i sverige åtminstone så förknippar väl kanske dom flesta bandet med cancer men jag tänkte ändå jag skulle nämna det.
jag trodde jag hade en kanonsida med avseende på utbudet, men dom hade bara i sterling tyvärr. men jag lägger in länken ändå, utifall att nån är intresserad
: http://www.charmfactory.com/awareness-ribbons.htm
hursomhelst så går dom väl oftast under namnet awareness ribbons så googla vidare på det om det inte är det du redan gjort!
aha ok :) tack ska du ha!
såhär är det… i min närhet finns cancer överallt, min bästa vän har fått cancerbesked och han kommer antagligen att dö av det…
jag står helt förtvivlad o handlingsförlamad och känner att jag vill göra NÅNTING… det enda man kan göra är väl att stötta cancerforskningen och hoppas på att dom fortsätter att göra framsteg.
jag tänkte att jag skulle göra nåt enkelt smycke o sälja i min butik där pengarna går till olika cancerforskningar. (jag sålde örhängen i oktober med rosa pärlor o skänkte pengarna till bröstcancerfonden)
det är det jag vill ha tagsen till.. märka dom utvalda smyckena med så man på nåt sätt ska se att pengarna för jusst det smycket har gått till nånting bra.
kan/får man göra så?

Ja det tror jag. Men du kan även ta kontakt med de olika förbunden och fråga om du får. De flesta blir säkert glada för pengarna.
Om cancer
för bröstcancer, är de adresser som jag har just nu. Lycka till !
Vad ska man ha som signatur tro?
jag gjorde en liknande grej på alla hjärtans dag.. dom smyckena som jag sålde den månaden skänkte jag pengar till hjärtebarnsföreningen… tycker det känns som ett bra sätt att göra nånting på. och dom blev jätteglada =)
det blir ju inga mängder o jättesummor.. men det är iallafall nånting.. jag får nåt gjort och kunden känner sig nyttig oxå :) o cancerforskningen blir glada… så alla är nöjda i slutändan =)
miuljo, här har de ganska många olika , inte bara för cancer + de har en artikel som färklarar vad de står för
Medarbetare på Smyckestillverkning Tjolahopp!
!