Liten fråga ?
Hej på er, va lite länge sen nu ?
Men skulle kolla med er om era kunskaper av www.pearlized.se
Och vad era åsikter är om denna webbshop? Dem fantastiska sparklebeads som är fantastiska, köpte tidigare dessa från Pagoni, men tror dem börjar aveckla dem och det är lite synd för dem är klart en favorit sen har pearlized också pyramid pärlor (bicones) som är dock lite annorlunda än bicones ändå. Väldigt intressant!? Men väldigt nyfiken och är lite för feg för att prova själv hihi. Vore tacksam för svar?
Medarbetare på Science Fiction
Är det själva företaget som du är intresserad av el om vi använt de där "pyramidpärlorna"?
Jag handlar regelbundet av dem då jag bor i närheten av Umeå. De är mkt trevliga o serviceinriktade. Har fått byta varor när jag inte varit nöjd med innehållet i påsarna. Tror att Pagoni kanske ligger lite billigare i pris men de är så mkt större butik än Pearlized, som först nyligen startat upp en fysisk butik i stan.
Tja jag har handlat en hel del av både Pagoni o Pearlized o ska man gå efter störst utbud o mycket roligt i sitt sortiment så vinner Pagoni, men skall man gå efter bäst kvalité på sina varor så vinner Pearlized. Sedan går det nog på ett ut prismässigt, En del saker är Pagoni billigare med o en del är Pearlized billigare med. Sedan har Pearlized ytterligare ett + o det är supersnabba leveranser. Från början var Pagoni lika snabb, men de är väl numera så pass stora att de hinner inte med att leverera lika snabbt längre. Jämför man sedan med hur lätt det är att få kontakt med dessa båda butikerna så vinner Pearlized med hästlängder.

Oki dåså, nej var mest orolig ifall det inte va så seriöst för har inte hört så mycket om dem, jo pagoni brukade ligga billigare i pris eller det gör dem nog fortfarande men dem har börjat slutat sälja de varor jag är intresserad av så att säga men tack sä jätte mycket MaMaMade

Cessy, skrev nog samtidigt som dig så såg inte vad du skrivit hehe
Jo precis, gillar pagoni och deras utbud faktiskt( slår panduro ialla fall)
Kändes som en helt ny webshop när jag såg den och informationen va inge vidare på sidan tyvärr, om köpalternativ och sådant. Men pärlorna som jag e mest intresserade av som jag inte har hittat ngn annanstans ( Sparkle beads och pyramidpärlor) fanns på pearlized och pagoni hade ju sparklebeads förut men har antagligen slutat ta in dem, men älskar dem.
Nu skall man bara leta upp ngt ställe som har olika typer av filigran, för behöver filigran metall som man kan ha til Cameos ( Caméer), det kan mycket väll heta ngt annat. Tjoho.
Skall va delaktig i en mässa nästa månad såhar massor att stå i ;)
Men tack alla för oerhört snabba och bra svar :)

Är inte sparklebeads detsamma som glitterpärlor, drizzle, metallicpärlor och allt vad dom heter?
Dom var poppis när jag öppnade butiken, sen försvann dom, jag vill minnas att dom blev skavda rätt så lätt, och nu är dom tydligen på väg tillbaka igen.
www.fruparla.se - en kreativ upplevelse.
Här hittar du det mesta!

Det är väll ngn form av metallic pärlor,gjorda i glas( antar jag för dem står under glas) och har små strängar med metall ovanpå färgen. Dem kanske blir skavda lätt, inget jag märkt av dock, men älskar dem, ochjätte fina i kedje länks halsband osv.. :D