Glaspärlor
Åh! Jag kan rekomendera Pärlfynd. Snabb leverans, bra priser och lite att välja på i pärlväg. Jag är helnöjd med deras varor.
Hur gör du dina smycken? Helt otroliga!
Tack så mycket för svaret! Jag är helt ny här och vill vissa vad jag har lärt mig och vad jag gör med glaspärlor.
Har just nu kolat på Pärlfynd. Tak för tipsen! De har mycket att välja.
Välkommen hit! Är ny med här. Dina smycken är proffsigt gjorda tycker jag.
Tack! Jag började med pärlor om två månader och just nu kan inte lämna detta.
#6 Fortsätt med det du gör, för du är riktigt duktig.
välkommen hit elen
, av vad jag kan urskilja ser det ju ut som att du håller på en hel del med sydda tekniker och seed beads, och då har du många "fränder" här. om du vill visa dina saker så öppna gärna en visningstråd här i forumet, läs då det här inlägget först: http://smyckestillverkning.ifokus.se/discussions/4ffd5fec88f4726d42007171-att-visa-dina-smycken?discussions-1
det finns också en artikel som listar internetbutiker för smyckesmaterial: http://smyckestillverkning.ifokus.se/articles/4d7157d2b9cb46224406882a-internetbutiker?articles-1 den kan väl vara en bra utgångspunkt iaf även om det säkerligen har både fallit bort och tillkommit butiker sen artikeln skapades.
för jämna och fina seed beads och de bästa nålarna och trådarna och tillbehören för pärlsömnad tycker jag pärltorget är den mest heltäckande butiken i sverige, men det finns definitivt flera av intresse! (jag är inte avsiktligt kryptisk
, jag har bara varit lite off från pärlhandlandet ett tag och lagt mina resurser på glasfusing istället, så jag har inte längre full koll på marknaden som jag en gång hade. numera lever jag på mina enorma lager när jag vill sy lite
)

Välkommen hit. Lägg gärna dina bilder i en egen tråd så är det lättare att se som kissidor sa.
Att handla pärlor, du får läsa igenom tips länken. Själv handlar jag på olika ställen, en del på tradera där finns det mycket. Men undviker Panduro(utom på rea), tycker de är lite dyra och tråkiga.

Vad ska man ha som signatur tro?
Ny jag är inte längre ensam i mitt pärlvärde! Tack kissidor! Det är bra länkar som du tipsade mig.
Behöver mer tid att läsa allt. 
leja jag håller med dig! Pandora är lite för dyr, nu vet jag. Tradera, där finns att välja. Tack för tipsen!
Välkommen hit o bra att du nu har startat en egen smyckestråd.

Välkommen hit! 
Välkommen att titta in på min facebooksida Dragoncave.se, där finns en del av mina alster i glas samt lite smycken.
va kul, välkommen!
Lyckomia
Hemsida: www.nogg.se/lyckomia
Blogg: www.lyckomia@wordpress.com
Lyckomia finns också på facebook.